Hallo zijn jullie er nog?

Ik heb het van géén vreemde.. mijn oma is de grootste "vieslel" allertijden
Als kind zijnde zong ze altijd sinterklaasliedjes.. de vieze dan.. en ja, ik zong die ook op de kleuterschool.. hahaha, komt mijn oma me halen.. word ze door de juf aangespoken.
Hoe ik aan die "aparte" liedjes kom, want... volgens Debby, heeft ze die van u!! hahaha

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 21:23:13'));

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 21:21:07'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 21:17:56'));

Jaaaah...kom maar op met je Debby-blunders...
Ennuh...ik denk wel dat Sil het kan hebben hoor...

Ik wéét dat Sil het kan hebben.. en zo niet, krijg ik vanzelf wel een mailtje.. en zal ik moeten slijmen om het goed te maken.

Slimen vind ik altijd leuk hoor.
Zo, ik kan me echt niet losrukken van dit ding!
Wel een goede van die PENIS, die houden we erin!

lol

En dat klopte dus ook nog.
Leuk dat je zo ontspannen oma hebt/had zeg.
Die van mij had dat allemaal ook nooit goed gevonden.

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 21:23:26'));

Whahahahahaaaa, dat zou ik eens bij mijn oma hebben moeten doen (toen ze er nog was)
Ik zou het al niet eens voor durven te lezen...hahahahaha....
Geweldig!

maar het was geen vieze strip issie.. da's nou de clou!! Jan, Jans en de kinderen is Kiddie-proof.. en in de Libelle is sex(en gerelateerde zaken) toendertijd al helemaal "not done"

Nee, die van mij ook niet. Tenminste, die aan mijn moeders kant niet...
Van mijn vaders kant was ook een gezellige ontspannen oma...

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 21:27:01'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 21:23:26'));

Whahahahahaaaa, dat zou ik eens bij mijn oma hebben moeten doen (toen ze er nog was)
Ik zou het al niet eens voor durven te lezen...hahahahaha....
Geweldig!

maar het was geen vieze strip issie.. da's nou de clou!! Jan, Jans en de kinderen is Kiddie-proof.. en in de Libelle is sex(en gerelateerde zaken) toendertijd al helemaal "not done"

Nee dat snap ik wel, maar als ik als kind had gedacht dat daar penis had gestaan was ik denk ik gestopt...
Als ik al geweten had wat penis was tenminste, want ik was echt een groentje...

Terug
Bovenaan