Hallo zijn jullie er nog?

nou.. haha.. nu we het er toch over hebben...
Ze leeft nog steeds die schat.. en tja.. ze had dus nog 1 broer, en heeft nog 2 zussen.
verleden week is dus haar broer overleden op een mooie leeftijd, en was een lolbroek 1e klas (net als mijn oma)
Op die begravenissen was er ook nooit een bedompte sfeer, door hun instelling.
Gisteren hebben we dus die goeie man begraven, en ik was erbij (kon hem oo goed, was een schat)
Komt mijn oma uit de hoek.. De kist lieten ze zakken tijdens 1 minuut stilte.. nu wéét ik dat haar broer dat nóóit had uitgehouden om die hele minuut stil te zijn.
Dus we horen het motortje dat de kist zakt.. zegt ze tegen haar zus;

Til! Arie zakt wel erg diep hé??   (toen was het dus stil, de takel was klaar)
En zei ze; owww nu is Arie beneden...

Whaaaaahahaha, ik bescheurde me eigen.. en zeker met het medeweten dat het zélf zo een geinporum was.. hahaha

nee, daarom heb ik ook geen zin om af te sluiten
Maar ik moet nog effe douchen en wat eten en tegen die tijd dat ik daar mee klaar ben zal hij wel thuiskomen denk ik.
Maar ik vind het ook gezellig met jullie zo

Ik ook hoor issie, ik bestefte écht niet waarom ze toen lachte!! haha, tranen liepen over haar wangen.. hahaha

Wel een ontspannen, gezellige familie heb jij Deb, je hebt het idd. van geen vreemde.

Nou Debby, das inderdaad wel heel gaaf zeg. Superbest mens die oma van jou en leuk dat het zo in de familie zit. een begrafenis hoeft ook niet perse in een grafstemming gehouden te worden.

Ooooh, dus jij wist ook helemaal niet wat je voorlas????????????
Whhahahahahaha...nog leuker.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 21:34:48'));

Nou Debby, das inderdaad wel heel gaaf zeg. Superbest mens die oma van jou en leuk dat het zo in de familie zit. een begrafenis hoeft ook niet perse in een grafstemming gehouden te worden.

Nee precies, en zeker niet als de mensen zelf ook al helemaal niet zo zijn geweest...

hahahaha, je ik had ook gedacht dat de 10-jarige debby dat wel wist.
Maar niet dus. Dan is het inderdaad nog leuker.

Terug
Bovenaan