Hallo zijn jullie er nog?

Mag ik vragen wat voor medicijnen je slikt als je zo rugpijn hebt?

Fijn zeg dat je je weer zo goed voelde...dat heeft ook weer effect op je kindje...
Volgens mij lucht het je echt op nu er in het vooruitzicht is dat je hulp krijgt, of niet?

We hebben weer wat speelgoed voor Efraim gekocht...hihihi...hij heeft heel veel speelgoed van de rommelmarkt. Schoonmaken en spelen maar....
Vandaag hebben we zo'n ding gekocht met allemaal gekleurde ringen...hoe noem je dat? Zo'n toren zeg maar...
Ik ben ook gek op rommelmarkten.

En ik slik dicloflenac als ik rugpijn heb. Ken je dat?
Gewoon een wat zwaardere pijnstiller zeg maar. Ik word er wel duf van...

Leuk he dat speelgoed. Ik weet wat je bedoelt met die ringen Vind Efraim het leuk om mee te spelen? En handig van de rommelmarkt want je kan soms echt heel gaaf speelgoed (of andere spulletjes) kopen voor weinig.

Ja, ik ben blij met het goede vooruitzicht.

Ik heb ook Sil d'r boek gelezen. Zat wel herkenning in. Is ook fijn om te lezen.

Beetje bekend spul. Werkt wel goed of heb je dan nog steeds veel pijn?

O, heb je het boek nu binnen? Gaaf dat je er zoveel herkenning in vond.

En Efraim vind die ringen geweldig. Tenminste dat ding waar ze omheen zitten want daar zit een belletje in...vind hij helemaal leuk...
Ik geniet er echt van als ik zo dingen kan kopen...
En als Efraim er niet zoveel mee speelt is het ook niet zo erg...

Ik hoor zoveel goede berichten over dat boek van Sil...ik zit er nu ook echt aan te denken...

Ik denk ook dat Thomas in een groeisprong zit (zat) en daarom vorige week zo jammerig was. Hij is echt heel erg aan het ontwikkelen en doet iedere dag nieuwe dingen en kan zichzelf ook weer vermaken enzo. Dat is voor mij ook wel fijn.

Van die pijnstillers moet je er eerst 2 of 3 innemen en dan begin ik vaak wel verbetering te merken...Op zich wel goed spul...

Terug
Bovenaan