Hallo zijn jullie er nog?

Hoi Ida!

Hoe is het vandaag met je?
Ik las dat je een verwijskaart hebt gehaald, goed van je hoor!
Toch een fijn gevoel denk ik he,dat er iets aan gedaan gaat worden..
het begin is er al, en dat is al heel veel!

Ga je nog iets leuks doen vandaag?

Hoi 4 december, leuk dat je er ook bent!

Voor vandaag staan er geen activiteiten op het programma; lekker uitrusten. Jij?

En ja, ik ben heel blij met die verwijsbrief. Het ging/gaat echt niet meer zonder hulp. En ik heb er wel vertrouwen in dat je er goed door geholpen wordt.

Hoe is het met jou, 4 dec?

Dat je hulp hebt gevraagt is al heel wat hoor! Dat is al een hele grote stap
Mijn vriend is depresief geweest, uiteindelijk ook hulp gevraagd en het gaat nu echt goed (afkloppen!). Het heeft hem echt heel goed geholpen, veel gepraat in combinatie met medicijnen (bij hem dan).
Komt allemaal goed hoor

Dank je voor je lieve reactie.
En leuk ook wat je schrijft dat je blij bent dat je je dochter nog twee keer per dag de fles kan geven, zodat je nog even je baby'tje hebt. De baby ontglipt je zo uit de vingers. Iedere keer weer vorderingen.

Wij hebben gisteren een verjaardag gehad en ons meisje is bij mijn ouders blijven slapen. Die vinden dat helemaal super (gebeurd niet zo vaak namelijk) dus mijn moeder vroeg al heel voorzichtig vanmorgen of ze vanmiddag ook nog mocht blijven..
Ik ga haar rond 17.00uur pas weer halen (dan heeft ze weer geslapen) en ze gingen lekker met haar wandelen enzo. Ik mis haar wel hoor!!!!
Pfff, dan kom je er eigenlijk pas achter hoe ze nu helemaal bij je leventje hoort he, dat ik haar echt niet meer kan missen! Dit is dus maar 1 dagje (gisteravond om 20.00 uur heb ik haar nog zelf de fles gegeven en in bed gelegd) en dat is me eigenlijk al te veel!

Maar goed, ze heeft een leuke dag en dat vind ik ook heel belangrijk! En voor mijn ouders is het ook eens leuk natuurlijk.
Ik ga dadelijk haar kledingkast eens opruimen...daar ligt zooooovel in dat alweeer te klein is

Met mij gaat het redelijk, de ene dag goed en de andere dag minder (of eigenlijk zijn dat momenten op een dag, ik kan me nu heel goed voelen en over een half uur weer helemaal niet..).
Ben ook wel nog steeds moe! Kom maar niet uitgeslapen!!

sorrie voor de late reactie; verbinding viel weg

Maarre, da's inderdaad effe niet leuk zonder je meisje. Kan me voorstellen dat je haar mist. Dan is het wel een goed idee om effe wat   te gaan doen, dat gaat de tijd lekker snel.

Terug
Bovenaan