Hallo zijn jullie er nog?

Nee hoor ben er nog. Ik probeer ondertussen een Cd voor manlief zijn verjaardag te bestellen.

Misschien ligt Issie wel met griep op bed

Sorry, was weer even ergens anders aan het meelezen..
Met mij gaat het goed vandaag! Is zo leuk om te kunnen zeggen.
De kids hebben heerlijk geslapen vannacht en mama dus ook.
Het was heerlijk weer vandaag, vanmiddag lekker naar de kinderboerderij geweest. Kortom; een geslaagde dag. Het is zoieso leuk om wat met z'n 4-en te doen, aangezien vriend niet zo vaak thuis is.

En hoe is het met jou en Thomas?

Dat zou heel goed kunnen want het ging de afgelopen dagen niet echt lekker met haar.

met mijzelf goed. zit eigenlijk wel weer goed in m'n vel. Het is het bergje op, bergje af, maar als je dat weet dan scheelt dat wel.
Thomas is nog aan het na-snotteren en heeft nog lichte verhoging (tot 38 graden)
Hij eet en drinkt prima dus da's fijn.

Hij wil echt alles zelf doen. Soms kan dat ook maar met de groentehap vind ik dit toch wel lastig. Hoe doen jullie dat?

Wat goed dat je weer wat lekkerder in je vel zit. Hopen dat Thomas nu ook snel opknapt, maar wel fijn dat hij gewoon eet en drinkt.

Chloë heeft dat nog helemaal niet, dat zelf doen. Die is eerder lekker lui, weigert zelfs haar sapfles of tuitbeker vast te houden. En als ze het wel doet, zit ze er alleen maar mee te schudden. Dus groentehap geven doe ik gewoon zelf.
Wat je wel kan proberen is om het op de rapley manier te doen. Dus gewoon hele stukken groente in het vuistje geven.

Hé Deb, wij zijn vanmiddag weer op de kinderboerderij geweest!
Was erg leuk.

Terug
Bovenaan