Hallo zijn jullie er nog?

ja juf.. die zit aan het dijkje, erg leuke kinderboerderij!
En erg groot vond ik ook.. en KOFFIE!!!

Da's inderdaad wel leuk als kinderen dan die dieren eten kunnen geven. Leuk hoor.

Dat meen je niet...Ik ben dus opgegroeid tegenover die kinderboerderij. Aan het dijkje loopt een sloot en aan de andere kant van dat slootje woonden wij met de achtertuin aan het slootje. Ik keek altijd uit op de kinderboerderij. Ze hadden altijd schapen tegen het dijkje op staan. Die stonden daar te  grazen. In het slootje was ik altijd aan het kanovaren......Oh jeugdsentiment

Was zo'n mooi gezicht!
Ik kwam een moeder tegen van wie ik de oudste zoon ooit in de groep heb gehad.
Inmiddels had ze 3 kinderen en de jongste van 13 maanden loopt naar de buggy en geeft Chloë zo een zoen! En wat doet die kleine drellebel; Ze buigt helemaal voorover met haar mondje open om een zoen terug te geven!
Mama moet altijd smeken om 1 klein kusje en ze kust gewoon een vreemde knul!
Zoals jullie weten is Chloë hardstikke blank en dat jongetje dus donker, het was net duo penotti, zo mooi!

Ik heb haar uiteraard wel verteld dat ze dat niet zomaar kan doen natuurlijk! Maar ze heeft me laten beloven om het niet tegen Thomas en Efraim te vertellen.

waar woont je huis nu dan?  hads je het er niet meer naar je zin?

Wat toevallig juf, dat je daar hebt gewoond!
Woon je er nu ver vandaan?
Misschien leuk om er eens af te spreken?

ik zal het dan ook maar niet doorvertellen.

Wel een geweldige actie van die twee peuterjes zeg. Dat had je natuurlijk eigenlijk moeten filmen, maar ja, zoiets zet je niet in scene. Heel gaaf.

Terug
Bovenaan