Hallo

Goedemorgen meiden,

Hier het eerste berichtje van een zwangere november mama!!!Hihi!
Vandaag weer een test gedaan, en vet positief!!!!
Ik ben zwanger geraakt door de tweeede iui, met hormonen.Het is ons tweede kindje, we hebben een zoontje, Jesse, die in nov 5 wordt.
We hebben er 2 jaar gedaan om zwanger te worden van dit beebje!!!
Maandag naar het ziekenhuis om bloed te prikken, en als dat goed is, ben ik pas gerustgesteld, al weet ik dat er altijd een kans is dat het misgaat!
Ben trouwens 26 jaar!
Hoop op een gezellige kletstijd hier!!!!

ps hebben jullie al kwaaltjes???

liefs anies

Hoi anies, zal me ook maar meteen hier melden! Al is het met een superbang hartje!
Ik ben er 25 en het wordt ons 1e wondertje. Dit was onze 15e ronde (en de 1e na de bbz), dus heeft ook wel best lang geduurd.
Wanneer ben jij uitgerekend? Ik zo rond 6 november. Wat wel leuk moment is, want mijn vriend verjaart 27 okt en mijn pa op 8 november!

Ik ga maandag ook bellen naar de gyn, want vorige zwangerschap heb ik extra hormonen moeten nemen en ik vermoed dat ik dat nu ook trug zal moeten doen.

Maandag alvast succes met de bloedtest!

Je vroeg naar kwaaltjes, wel behalve een zeurig gevoel in mn buik en wat sneller moe, heb ik geen kwaaltjes. Dus dat valt best mee! En jij?

Groetjes
Babeken

hey dames
dan meld ik me ook hier! Ik kan het wel van de daken schreeuwen ik ben zwanger!! volgens mij ong 1 of 3 nov uitgerekend. tegelijk ben ik erg bang dat het   fout zal gaan. ik ben trouwens 24 jaar en hoe toevallig anieska en ik kennen elkaar we zijn collegas! Bij ons is het in ronde 4 gelukt! Ik en mn mannetje lopen de hele dag vol ongeloof te glunderen door het huis! Ik heb ook nog niet echt heel erg last van kwaaltjes wel ontzettend moe na 9 uur dan vallen mn ogen echt dicht terwijl ik gewoon op de bank zit. En s'ochtends heb ik echt honger! in bed knort mn maag echt mega hard. heb wel trouwens telke keer van die rare oprispingen.
hopelijk melden zich hier snel meer mama's
oja gister heb ik nog is getest die was positief en heb ik gebeld met de huisarts de assistente reageerde beetje vreemd (ze vroeg of het de bedoeling was) ik zo ja het was helemaal de bedoeling. Toen werd ik gefeliciteerd en woensdagochtend hebben we een afspraak. Ik heb me ook vast aangemeld bij moeders voor moeders als je dat doet voor week 7 dan krijg je een attentie. volgens mij hoef je pas te beginnen met urine geven vanaf week 7. Maar ze zullen me hier binnenkort vast over bellen.
fijn weekend meiden en tot snel

Hallo Allemaal!!

Allemaal ontzettend gefeliciteerd met die wondertjes die druk aan het groeien zijn in onze buiken!!
Ik moest vrijdag ongsteld worden, maar had woensdag al een positieve test in handen!!Ongelovelijk... geloof het eigenlijk nog steeds niet.
Haha, ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Sarah, 25 jaar, en sinds mei 2008 moeder van Mees!!! mijn kleine wondertje, na drie voorafgaande miskramen. Mees is geboren met een ernstige hartafwijking, waardoor hij in 9 maanden al twee keer een zware hartoperatie heeft moeten doorstaan.... we zijn ontzettend trots op hem. Een week na zijn geboorte hadden we al snel de wens voor een tweede, maar doordat ik zeven maanden borstvoeding heb gegeven kwam mijn cycles niet opgang... December gestopt en nu is het alweer zo ver!! Zwanger..... en als het allemaal goed gaat 6 november uitgerekend!!
Ik vind het erg spannend, en ben erg onzeker... door mijn miskramen... maar heb goede hoop dat het nu is in 1 keer goed mag gaan!! wil er lekker van gaan genieten, al vind ik ieder toiltet bezoek wel spannend.
Ik heb weinig kwaaltjes.. af en toe wat gevoel in mijn buik... en wat moe... verder nog niets! En hoe gaat het met jullie?
Hoop dat we een leuke tijd met elkaar gaan hebben hier op het forum!

Veel liefs!
Sarah
4 weken en 1 dag zwanger vandaag...

Hoi Mamma van Jesse!

Gefeliciteerd! Wat een spannende tijd moet het voor jullie zijn geweest.... lijkt me heel zwaar als het zo medisch wordt.... Is Jesse op een "natuurlijke" weg verwekt??
Of ook via iui??  
Als ietst niet te plannen is, dan is het kinderen krijgen he? Sommige praten er zo makkelijk over...

Hoop dat we allemaal lekker kunnen genieten!

Liefs Sarah

Hoi Babaken!

Gefeliciteerd!! Jeetje een bbz is niet niets.... kan me voorstellen dat het erg spannend voor je is!! Hoop echt dat deze zwangerschap super mag gaan!!

En Leonie, ook gefelciteerd!! Wat grappig dat jullie collega;s zijn... haha, ik wil het nog even geheim houden voor mijn werk dus hoop niet dat ik hier collega's tegen kom!

Liefs
Sarah

Hi Meiden,

Sarah, Babeken, Mama van Jesse & Leonie, allemaal super gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Mijn naam is Joen (echte naam hou ik nog even voor me, want de kans is aanwezig dat er bekenden meelezen ;-)), ben 30 jaar en zwanger van ons 1e kindje (in ronde 6). Als alles goed gaat ben ik 3 november uitgerekend (nu precies 5 weken zwanger).
Voel me eigenlijk wel ok! Soms een wat zeurend gevoel in mijn buik (alsof ik spierpijn heb) en ik plas me een ongeluk, haha.

Ontzettend leuk om ervaringen, tips e.d met elkaar te delen op dit forum!!!!
Geniet alemaal en hopelijk komen nog meer meiden bij!

Liefs Joen

Hallo Dames,

Hier nog iemand die in november haar 1ste kindje verwacht. ( ik denk 3 nov )!!
Wij zijn zo blij maar kunnen het haast niet geloven. Zo onwerkelijk allemaal!
Nu eindelijkna 15 maanden ZWANGER
We zijn een half jaar bezig geweest in het ziekhuis en nu heb ik gewoon een positieve test in mn handen gehad ( 3 testen haha ). Vorige week woensdag positief getest.
Ben nu denk ik 4 weken en 4 dagen zwanger!!

Lijkt me super leuk om met iedereen te praten over onze zwangerschappen.

Ik heb nu sinds 4 dagen gevoelige borsten en af en toe wat buikpijn, verder merk ik nog vrij weinig!

Is het bij jullie ook nog zo ongeloofwaardig? en spannend natuurlijk omdat je hoopt dat alles goed gaat!

Iedereen veel succes.....

Groetjes Waantje

Terug
Bovenaan