Hallo

Hey meiden,

Gezellig zo, er komen steeds meer!!!!
Ik vindt het nog zo onwerkelijk...moet morgen bloedprikken, vind het heel spannend, stel nou dat de waardes niet hoog genoeg zijn!!!!
BBBRRR!!!Moet er niet aandenken!
Ik heb af en toe een beetje buikpijn, en mijn borsten zijn gevoelig, ook af en toe wat misselijk!Ben denk ik nu 4 weken en 4 dagen!Heb afgelopen woensdag namelijk 2 weken daarvoor mijn iui gehad(inseminatie)
Weet niet meer wie het vroeg(sorry)maar Jesse, mijn zoontje is op de natuurlijk manier gekomen, van hem was ik met 2 maanden zwanger, en nu na 2 jaar!!!!
Durf nog niet echt blij te zijn!!!WEerst maar eens bloedprikken!!!

liefs anies

Hallo allemaal!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik kan het zelf ook nog niet helemaal geloven, maar de zwangerschapstest van vanmiddag gaf toch echt duidelijk aan dat ik zwanger ben. Mijn vriend en ik zijn al trotse ouders van een knul die begin april 2 jaar wordt. We wilden wel heel graag een tweede kindje, maar waren eigenlijk van plan om zo rond september 2009 ervoor te gaan....wij zijn absoluut blij met deze zwangerschap.....onverwacht maar wel gewenst.

Als het goed is ben ik op 4 november uitgerekend.....erg spannend allemaal.
Hoe voelen jullie je nu? Ik heb nog niet veel last van kwaaltjes, alleen wat meer vermoeid dan normaal.

Hoi hoi,
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hier dus ook een zwangere, heb vanmorgen een test gedaan, en geloofde mn eigen ogen niet : Zwanger!
We hebben al een dochtertje Rosaline; ze is 6 februari 1 jaar geworden.
We hadden er helemaal niet op gerekend dat ik nu weer zwanger zou zijn. Maar als de test aangeeft dat je zwanger bent, is dat toch ook echt zo? Of kan een test ook een verkeerde uitslag geven?
We zijn er wel heel blij mee hoor!
Ik zou dan nu ongeveer 5 weken zwanger moeten zijn. Weet het niet precies omdat mn cicli de ene keer 4 weken duurde en soms ook wel 5 weken.
Maar ik denk dat ik volgende week de verloskundig even bel, rond 7 weken krijg je daar vaak een echo, dus dan zal ik wel zien hoever ik ben.
Vind het wel weer spannend allemaal, ook al is het dan de 2e!
Was bij Rosaline vanaf de 6e week erg misselijk en veel overgeven, waardoor ik in week 12, 10 dagen in het ziekenhuis heb gelegen.
Dus ben erg benieuwd hoe deze zwangerschap ga lopen (als de test wel goed was ;))
Groetjes Anita

hallo dames

ik wil me bij deze graag aansluiten als november mamma
ik heet sabrina en ben 31 jaar oud we hebben al een zoontje van 3 jaar en zijn erg blij dat er gezinsuitbreiding komt
ik moet wel ff vermelden dat de kans er is dat ik jammer genoeg een miskraam krijg ik heb namelijk al vanaf donderdag bloedingen die lijken op menstruatie maar de zwangerschapstesten die ik heb gedaan (ook weer vandaagpfffffffff) zijn duidelijk positief dus moet ik rustig afwachten of het toch nog goed gaat
ik ga van het positieve uit en hoop dat het er allemaal nog inzit dus vandaar dat ik me graag bij jullie clubje aansluit

groetjes sabrina

Ha november mammies!! :)

Als eerste allemaal GEFELICITEERD!!!
Ook ik mag mij tot de november-club rekenen.
Had toevallig net een nieuw onderwerp aangemaakt om mij voor te stellen, maar ik zal het hier nog even doen.

Ik ben Marieke, 26 jaar en nadat mijn vriend en ik van het weekend 2 testen met lichte streepjes hadden, vandaag maar een clearblue gehaald en ja hoorr.....ZWANGER!! Ons 1e kindje!
We kunnen het gewoon nog niet geloven!!!!
In december ben ik gestopt met de pil, we geloofde gewoon niet dat het zo snel raak zou zijn...helemaal in de wolken!

Al vind ik het wel heel eng hoor, elk steekje en dingetje wat ik mijn buik voel, denk ik ARGGH! Herkenbaar???

En kwaaltjes? Misselijk, is pas van het weekend begonnen....maar vandaag wel een hele dag last van gehad, maar wel met een hongergevoel, als ik in bed lig knort mijn maag ook constant!

Wanneer is het verstandig om de VK te bellen? En waar vind ik die? haha...zo onwetend....

Ik hoop dat we hier met zijn allen een super gezellige tijd gaan hebben...en in November allemaal een gezond wondertje in ons armen hebben!

Marieke

Hey hoera weer 5 nov mamas erbij!! allemaal ontzettend gefeliciteerd!! en ik duim voor je sabrina dat je het lekker bij je houdt. Dat hoop ik trouwens voor een ieder van ons!! Spannend he zo.. ik weet niet wat ik moet voelen. Als ik even niets voel bekruipt me een angst van zou ik wel echt zwanger zijn.. Het zal er wel bij horen. Verder ben ik ook nog helemaal niet misselijk. Niet dat ik dat perse wil zijn. misschien moet ik gewoon blij zijn dat ik daar geen last van heb.
ik heb nog is goed gerekend en volgens mij ben ik in plaats van 1 nov 3 nov uitgerekend. Ach woensdag ga ik samen met mn man langs de huisarts dus misschien kan die me wat meer duidelijkheid geven.
Als alles goed gaat wanneer gaan jullie het dan vertellen overal?
groetjes voor iedereen

Terug
Bovenaan