Hallo

Hey meiden,

Gezellig zo, we zijn alweer met meer!!!
Ik kan nu zeggen dat ik officieel een novembermama ben, heb vandaag de uitslag van het HCG gekregen, en die was 2300!!!!Was erg hoog, dus misschien zijn het er wel 2,hihi!Het kan wel, aangezien ik met de iui 2 eitjes had!!!
Heb 26 maart mijn eerste echo, spannend!!!Ben dan ruim 8 weken!!!Heb er nu al zin in!

Leo, had je nog gesmst, heb je het nog gelezen?

liefs anies

Hier nog een happy mama in spe!

Afgelopen vrijdag ben ik bij de huisarts geweest met vage  klachten waar ik al bijna twee weken mee liep (ik dacht dat het een verwaardeloze blaasontsteking was). Voor de zekerheid al urine meegenomen en blijk ik zwanger te zijn!  Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben maar ik heb het dus vanaf het begin gemerkt dat ik zwanger ben en ik merk het nog steeds, pffff.

Jullie allemaal van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Aan de nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!

Ik heb deze ochtend nog eens een test gedaan, gelukkig nog steeds pos. Wou zeker zijn, daar ik vandaag naar de gyn wou bellen.
Ik heb mn 1e afspraak al volgende donderdag (12 maart), kijk er al helemaal naar uit! Dat het dus maar snel volgende week donderdag is hoor!
Het zal wel nog een beetje te vroeg zijn om het hartje te horen, maar anderzijds zal ik wel al wat geruster zijn.

Mama van Jesse, super dat je uitslag zo goed was! Amai 2, dat zou wel apart zijn hé.

Sabrina, ik wil jou geen slechte hoop geven, maar het zwangerschapshormoon blijft na een miskraam nog wel een week of 2 in je bloed... Anderzijds wil het niet zeggen omdat je bloed verliest dat het zal uitdraaien op een miskraam.
Heb je al eens met de HA of gyn gebeld?

Leonie, ik ben ook helemaal niet misselijk hoor en ik heb al eens nagevraagd bij mijn ma en zij heeft daar ook nooit last van gehad. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor!
Je vroeg ook nog wanneer we het zouden vertellen, wel wij hebben ons voorgenomen om het na het 1e bezoek aan de gyn (volgende donderdag) mijn ouders al op de hoogte te brengen.
Voor de rest wacht ik nog even af... Denk tot dat ik zo'n week of 12 ben, als me dat zal lukken tenminste!

Zeg dames, mss kunnen we een lijstje maken met daarin iedereen zn leeftijd, hoeveelste kindje en de uitgerekende datum?

Groetjes
Babeken

Hi Meiden,

gezellig, nog meer zwangere -november-   dames erbij! Gefeliciteerd!!!!!!

@ Babeken: goed initiatief om een lijstje te maken, heb mezelf er alvast bijgezet :)
12 maart naar de gyn, spannend hoor. Eigenlijk moeten we dat soort afspraken ook in ons lijstje zetten, of niet?

@ mama van jesse: 2300....das hoog!!! Wat fijn zeg....gefeliciteerd! Zie je wel....een dikke +

@ Leonie; ik bel morgen de ha op om even een afspraak te maken.... Ben benieuwd! Ik denk dat wij rond het rond 8 weken aan onze ouders en beste vrienden gaan vertellen. De rest   rond 11-12 weken. Vind het wel grappig dat het nu echt ons geheimpje is :)

@ Lieve Marieke; heb eigenlijk geen idee wanneer je de VK moet bellen. Ga deze week angs de huisrats en zal het eens aan hem vragen. Heb wel op de website gekeken van de verloskundigenpraktijk in de plaats waar ik woon en daar kun je je online aanmelden en word je terug gebeld om een afspraak te maken. Das ook wel handig......

@ Sabrina: ik duim voor je, hoop dat alles goed is!

@ allemaal.....leuk om zo met elkaar te kletsen! Voor mijn vriend is het nog zo onwerkelijk (voor mezelf eigenlijk ook) en verder weet nog niemand het!
Hele fijne avond!

X Joen

Naam

Leeftijd

Kindje

UItgerekend

Babeken
 25
 1e
 6 november

Joen78
 30