Handicap en Zwanger

Hallo dames,

Hier niet zulk leuk nieuws. Ik was gisteren acht weken en toen is het bloeden erger geworden toen een echo laten maken en het vruchtje was dus al met 5 weken gestorven wat wel kan kloppen want toen had ik ook een leeg gevoel en zij ik het is er niet meer raar he. Ik was niet heel erg geschokt, maar het was wel jammer je had toch gehoopt dat het nog was gegroeid. nu moet het binnen een week er zelf uitkomen zo niet dan wordt het er volgende week woensdag eruit gehaald.

Ik zal niet meer zo vaak reageren maar ik blijf wel lezen wat jullie schrijven. Ik wens jullie heel veel succes met de resterende maanden van de zwangerschap en de bevalling uiteraard.

groetjes een beetje verdrietige nel

quote: snelly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2006 11:21:21'));

Hallo dames,

Hier niet zulk leuk nieuws. Ik was gisteren acht weken en toen is het bloeden erger geworden toen een echo laten maken en het vruchtje was dus al met 5 weken gestorven wat wel kan kloppen want toen had ik ook een leeg gevoel en zij ik het is er niet meer raar he. Ik was niet heel erg geschokt, maar het was wel jammer je had toch gehoopt dat het nog was gegroeid. nu moet het binnen een week er zelf uitkomen zo niet dan wordt het er volgende week woensdag eruit gehaald.

Ik zal niet meer zo vaak reageren maar ik blijf wel lezen wat jullie schrijven. Ik wens jullie heel veel succes met de resterende maanden van de zwangerschap en de bevalling uiteraard.

groetjes een beetje verdrietige nel

hoi Nel,

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ik leef helemaal met je mee.
Sterkte met het verlies van je kindje. En als je wilt praten, je weet me te vinden.

liefs Rosita

Goh, deze discussie heeft me wel aan het denken gezet, zeg. Ik zag mezelf eigenlijk nooit als gehandicapt of beperkt. Ik heb wel een keer een opmerking van een klasgenoot gehad waarom ik niet af heb laten keuren en 'gewoon' de WOA inging. Nooit bij stilgestaan, toen ik mijn polsen verziekt had door het werken met rolstoelen en tilliften (ik heb 4 jaar in de verstandelijk gehandicaptenzorg gewerkt), ben ik gewoon een avondopleiding gaan doen, zodat ik ander werk kon doen. Natuurlijk heb ik er wel een tijd van gebaald, dat ik de dingen die ik leuk vond en waar ik goed in was, niet meer kon doen. Ik ben ook gestopt met dansen, omdat dit voor mijn knieën te zwaar werd.

Maar eigenlijk heb ik steeds gedacht: ach, ik zit gewoon niet zo stevig in elkaar, en ja, door die zwangerschap wordt het allemaal wat erger, maar het hoort er gewoon bij.
Na jullie berichtjes ben ik wat gaan googlen en kwam ik ineens wat bekende dingen tegen in combinatie met hypermobiliteit: mijn broertje is ooit getest voor het syndroom van Marfan, mijn moeder voor fybromialgie en heupdysplasie is ook iets wat ik met mijn broertje deel. Zou het dan toch ook erfelijk zijn? Ik hoop het niet. Ik ga het mijn kinderen in ieder geval afraden om zwaar lichamelijk werk te gaan doen in de toekomst (zoals het werken in de zorg...).

Ik ben inmiddels bevallen van mijn zoontje Arjun!!!   Hij is geboren op 10 januari.

he wat fijn voor je alles soepel gegaan?
Ben je eigenlijk nog wat meer te weten gekomen over aanpassingen en alternatieven tov van je handicap?

geniet lekker van jullie kleine!!

gr
mirinda
(35,2)

O jee, ik heb een hele tijd niet meer gereageerd op deze discussie en zie nu ineens pas het slechte nieuws voor Nel.

Nel: Mocht je dit nog lezen: Hoe is het nu met je? Ik hoop dat je je verlies een plekje kunt geven en wellicht snel weer op een van de forums terug te vinden bent. Het is toch niet niks..

Lovely-rose: Hoe is je bevalling verlopen? En hoe gaan de eerste dagen met je kleintje? Ik ben heel benieuwd.. Geniet er maar van!

Groetjes,
Lyanne

hi,

vorige week maandag stond er in Trouwe een artikel over een moeder die een boekje heeft geschreven over 'een-armig'ouder zijn.
Lilan Wolthuis Droste, het boek is te bestellen bij de Gehandicpten raad in Hengelo

074 2567755 of adm@gehandicaptenraadhengelo.nl

het kost nog geen 30 euro.

Miep36

Terug
Bovenaan