HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Hier dan speciaal onze topic!!! Is dat niet geweldig!
Ik kan het ook beter bijhouden als we met een klein clubje zijn hoor!!
Ik heb Esseltje er ook even bijgezet, Essel, jij hebt ook al zoveel meegemaakt, vind je het leuk om met ons mee te kletsen??4 geeft meer plezier!

Ik ken Esseltje van het kluskippiesforum en we kletsen op hyves ook nog...En omdat ze laatst ook reageerde op RONDE 7 WIE OOK...
En dit is een lekker klein groepje en wie weet straks een heel hecht groepje! (al vind ik jullie nu al lief!)

Hoop dat we hier lekker veel gaan kletsen! Aan mij zal het niet nu niet liggen (op drukke forums zie ik daar altijd tegen op!hihi!)
Er staat een NOD-lijstje onder, als het je niet lukt, want het is een tabel, dan geef alles maar door en dat zet ik het er op goeie volgorde in!

En ik weet dat ik ze als niet-zwangere niet kan gooien, maar  hier komen ze toch, glitters voor ons!

Liefs Joepie

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy

Mama2006  

Esseltje

hey meiden

Lux hoor zo'n topic voor ons vieren haha!!
Ik kan het inderdaad zo ook beter bij houden.
Ik schrijf nu ook bij de topic "wie klaar voor 2e kindje"(of zoiets ), is ook erg gezellig.
Handig Joepie zo'n NOD lijstje, hoef ik ook niet meer aan jullie te vragen wie wanneer NOD heeft hihi.

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4
oktober

Happy

Mama2006  
      28
    2e
      4e
  24 september

Esseltje

Liefs Mama2006

Hey hey,

Luxe he mama, dat dacht ik toch!
Als ik van iedereen heb, nieuwe NOD, dan zet ik het wel even op volgorde. Weet van Esseltje dat ze net weer ongesteld is geworden, echt kl*ten, dus ze gaat naar ronde 9. Happy was ook ergens achterin september he??

Spannend hoor, we hopen nu toch dat het een keer zover mag zijn toch?!
Essel, misschien kan Happy voor je pendelen, want je kon het toch niet bij jezelf?!

Als ik happy mag geloven dan is dit mijn laatste ongesteldheid, haha! Laten we het hopen, ben er bijna vanaf, maar ben er ook helemaal zat van! Wel apart hoor, want toen ik nog aan de pil was, dacht ik...ppfff, nu alweer ongesteld en nu heb ik zoiets van, wat gaan die 4 weken langzaam!

Ga nog maar even wat nuttigs doen!

Tot gauw!

Liefs Joepie

ff een bannertje erbij! Hopelijk de laatste die mijn cyclus telt, wil de volgende keer graag een zwangerschapsbannertje!
Voor mij maar ook voor jullie!!!!!!!!!

Liefs Joepie

Wat rustig hier zeg!! Moet ik dit topic in mijn eentje vol kletsen!?!?!
Jullie hebben vast een heel druk sociaal leven, whaha, ik heb lekker een dagje en avondje niks, dus daar zal het wel aan liggen!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hey Joepie

Inderdaad een drukke dag gehad.
Eerst de hele dag werken en vanavond moesten we een nieuwe koelkast ophalen.
Tja als je met zijn vieren kletst is de roulatie toch wat minder.
Jij had je NOD 16 0kt niet?? Dan moet mijn dochtertje voor het eerst naar de peuterspeelzaal, spannend hoor!!
Ik zit te wachten op mijn NOD, saai hoor.
Aan deze 2 weken van de cyclus heb ik een hekel.
Maar ik weet voor 80% zeker dat het deze maand niet is gelukt, nou ja wat is zeker, het is een gevoel.
Maar ik hoop natuurlijk dat happy alsnog gelijk krijgt!!

Tot morgen, liefs Mama2006

Goeiemorgen meisjes,

Oooohhhhhh wat leuk zo n topic voor ons viertjes...kon het daar echt niet bijhouden hoor en dan krijg je op een gegeven moment van die "lege" gesprekken. Heb het op het moment mega druk dus zal er even niet zo veel zijn !! Probeer zoveel mogelijk te kletsen. ga morgen met negen vriendinnen naar het hollandia festival. Is een nederlanstalig festival...jeroen van der boom...gordon enz. Wel gezellie maar begint al om half drie en duurt tot twaalf uur ! We moeten ook nog anderhalf uur rijden, dus lange dag voor de boeg.......Daarvoor oet ik ook eerst nog werken pfffffff. Ik ben niet zo handig in lijstjes dus zet het hier maar neer...........33 jaar, 1ekindje, 14e ronde, nod 26 september.....Nou ik moet de babes nog ff bijkletsen en dan naar mn werk. Gezelllie hoor zo !!!!! Fijne dag

Liefs happy

Goedemorgen lieve meiden,

Hier weer een berichtje van mij!
Had eigenlijk vrij vandaag, maar werd vanochtend uit bed gebeld of ik in kon vallen in groep 5. Heb 3 vaste dagen, maar do en vr. kan ik altijd gebeld worden als er zieken zijn! Nu is de onderwijsassistente een toets aan het uitleggen, dus kan ik even jullie een goedemorgen wensen!

Ik heb 4 oktober mijn NOD, gelukkig iets eerder, haha! Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van die 2 weken, dat heb ik ook...dan is het of raak of weer niet...en je kunt niks anders doen dan wachten...gek word je ervan!
Spannend dat je dochter naar de peuterspeelzaal gaat...zal vast wel goedkomen!

Ik ga weer aan het werk, ik spreek jullie gauw weer!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan