HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    14e
 26 september

Mama2006  
      28
    2e
      4e
  24 september

Esseltje                    

Happy, gezellig dat je er ook ff was!
Veel plezier morgen!!!

Liefs

Hey Happy

Wat gezellig zo'n nederlandstalig festival, vooral met allemaal vriendinnen haha!!
Werkse

Joepie tja dat invallen is bij mij ook zo. Kan altijd gebelt worden.
Maar heb vandaag een lekker dagje vrij en dan moet ik morgen weer werken.

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4
oktober

Happy
      33
     1e
    14e
 26
september

Mama2006  
      28
    2e
      4e
  24 september

Esseltje

Groetjes Mama2006

Oe, bijna pagina 2, heb ons net gered van de ondergang!
Ga nu ff m'n klas opruimen, kan ik lekker op tijd naar huis!

Misschien kom ik vanavond weer! Anders, fijne avond!

Liefs Joepie

Hey meiden

Joepie bedankt voor het redden haha!!!

Happy o ja was ook zo we hebben 2 dagen na elkaar NOD en jij op mijn 28e verjaardag hihi

O, meiden ik hoop voor ons dat we niet lang meer hoeven te wachten ( vooral jullie niet ).
Maar het gevoel bekruipt me dat het voor mij nog wel eens heel lang kan duren .
Weet niet waarom, gewoon een gevoel.
Ik zei al tegen mijn man, stel je voor dat mijn dochter echt een toevalstreffer was, een kans van 1 op zoveel.
We hebben gezegt tegen elkaar dat als het niet lukt we niet de mm in gaan en gewoon gaan genieten van ons meisje ( maar dat zou ik toch wel heeeel moeilijk gaan vinden ).

Sorry voor mijn beklaag, maar moest het even kwijt!!
Liefs Mama2006

Hey mama, niks geen geklaag hoor ! Is toch logisch dat je je af en toe zo voelt en wij zijn ervoor om daar over te kletsen..........gooi het er maar lekker uit hoor meisje ! Misschien heb je het al verteld maar in de hoeveelste ronde was je zwanger van je dochter ?
We kunne nu alleen maar weer afwachten he, pfffffff. Niet mn sterkste kant hoor haha maar, zo te lezen bij niemand ! Kop op he meis, komt voor ons ook een dag dat we een positieve test in onze handen hebben !

Ik heb een heeeeeeeeeeeel druk weekend dus weet niet precies wanneer ik er weer ben.......tot latersssssssssss

Liefs happy

Ha lieve meiden!

Mama, helemaal geen geklaag hoor!! Ik denk dat iedereen zich weleens zo voelt...en eerlijk gezegd heb ik ook zo'n gevoel dat het bij ons heel lang gaat duren. Iedereen om mij heen wordt heel snel zwanger, dus dan heb ik zoiets, er moet er één zijn die in de mm terecht moet komen, dat zal ik dan wel weer zijn! Beetje negatief, ik weet het, maar toch!
Wel een lastige beslissing hoor, om te zeggen dat je de mm niet in gaat, mocht je dochter een toevalstreffer zijn...misschien als je weet waar het dan aan ligt, de beslissing makkelijker zou zijn! Moeten er allemaal pijnlijke ingrepen enz. gebeuren, dan kan ik het me voorstellen, maar als je een beetje hulp nodig hebt, is het misschien anders!
Maar goed, dat is jullie beslissing natuurlijk! Maar eerst nog maar eens flink klussen hoor, want ronde 4 kan nog he?? En je dochter was bij ronde 9 he? Dus het kan allemaal nog!

Happy, je ging vandaag met je vriendinnen weg he??
Heel veel plezier meid!

Ik ga met mijn vriendje naar de Ikea, gezellig he?? Hij wilde zomaar mee, haha!

Fijn weekend en tot snel!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan