Ha meiden,
even nog iets!
Mijn zus doet het bio-hcgdieet en ik wilde dat ook gaan doen...Ze is in 5 weken 12,5 kilo afgevallen. Het wordt vergoed door de verzekering, dus het is een verantwoord dieet. Voor de pil had ik maatje 36, maar nu zit ik rond 42/44, vind het gewoon niet mooi meer, dus ik wilde er wat aan doen.
Nu had ik dit weekend een mail gestuurd naar die instelling (zit daar ook voor mijn reuma,
www.ortho-fit.nl
, is in tubbergen, waar ik altijd gewoond heb, ben alleen door mijn vriendje een uurtje verderop gaan wonen) dat ik daar ook graag mee wilde beginnen, maar dat ik ook zwanger wilde raken en hoe dat zat enz.
Toen stuurde ze een mailtje terug dat het juist positief was voor het zwanger worden en toen stond er tussen haakjes (het kan net het laatste zetje zijn!)
HOERA...waarom weet ik niet precies, zal wel te maken hebben met de voedingssupplementen en vitaminen die krijgt en natuurlijk de gezonde voeding, maar dat zal ik eens navragen...
Heb net gebeld voor een afspraak en kan woensdagmiddag om 17.15 terecht!!!!!!
Lekker snel he? Scheelt denk ik dat ze me goed kennen, omdat er echt een hele wachtlijst is normaal gesproken!
Ben helemaal blij, want ben gewoon niet meer blij met mijn figuur en word er erg onzeker van!
Er stond ook nog bij dat als ik zwanger zou zijn als ik met die kuur bezig ben, dat ze de kuur gingen stoppen, maar het voedingsschema aan gingen passen, zodat ik niet terug zou vallen!
Heb er helemaal zin in!!!
Fijne aaf!
Liefs Joepie