HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Happy ik was van mijn dochter in de 9e ronde zwanger( eigenlijk de 10e ronde had me al die tijd verekend was in feb gestopt en in dec zwanger ).
Maar als ik nu weer in die ronde's zwanger wordt knijp ik mijn handen dicht!! en ben ik een blij mens haha.
Joepie, en heb je ikea leeg gekocht?? Wil jouw man ook haast nooit ergens mee heen??
Ik weet dat ik nog maar in ronde 4 zit, maar ik klus elke maand precies goed en nog niet zwanger, ik weet het het is toeval maar toch??
Maar marie is ook in ronde 14 zwanger geworden en die zal de ronde's ervoor ook wel goed geklust hebben niet?
Alles moet gewoon tegelijk goed komen wil je zwanger worden!!

Meiden fijn weekend.

Hey...

't is ook een heel geplan mocht het echt lukken hoor. De zus van mijn zwager heeft 2 kindjes en daar was ze heel snel zwanger van en nu is ze zwanger van de 3e, maar daar heeft ze 1,5 jaar over gedaan...dus het is echt niet dat ze niet zwanger kan worden, maar alles moet goed getimed zijn!

Mijn vriendje is niet zo van het winkelen enz. Behalve als het iets is wat hij nodig heeft om te klussen of in de tuin ofzo...Was dus best verbaasd toen hij zomaar zei dat hij mee wilde...we hebben 2 nieuwe oranje schemerlampen gekocht en een paar kussentjes voor in de bank en dat was het wel, toch weer €100,- bijna...slik...

Vandaag familiedag gehad van mijn kant...was wel gezellig...hebben een brunch gehad en daarna boerengolf gedaan, ging nog best goed moet ik zeggen, haha!

Happy, hoe was het??!?!?!Laat gemaakt gisteravond? Katertje??

Meiden, een fijne avond en hoe voelen jullie je???Al iets anders??
Happy, had je alweer voor jezelf gependeld opnieuw?

Doeidoei!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Wat telt dat ook snel bijelkaar op hé als je wat kkopt, gewoon belachelijk!!
Kijk je in je karretje en je denkt nog van goh er ligt haast niks in, "mevrouw dat wordt 100 euro".
Ben je alweer in de klus periode belandt, joepie??
Volgens mij nog net neit of wel??
Bij mij is het weer zover, mijn borsten zijn pijnlijk en ben met vlagen misselijk, bah.
Maar dat heb ik nu al 3 maand !! en het heeft niks met een zwangerschap te maken.
Ik denk dat de maand dat ik niks voel het raak is hihi.
Deze maand rond de eisprong eigelijk maar 2x echt geklust + dat gevoel, zegt me dat dit helaas weer een verloren maand is.
Nou ja geeft niet vol goede moed op naar ronde 5!!
Happy hoe was je uitje??
Je hebt 2 dagen na mij NOD, heb je al  een gevoel??

Liefs Mama2006

Liefs Mama2006

Ola dames,

Was ik ook weer ff. Was kapot gisteren zeg, heb helemaal niks gedaan, behalve slapen dan he hahahaha. Was echt mega gezellie hoor zaterdag...........heb nog spierpijn ! Verder hier alles goed. Ben nu druk thuis bezig want dat is er het weekend bij ingeschoten he.....joepie, heb deze maand wel weer gependeld voor mezelf en daar kwam deze maand uit, dus afwachten maar weer. Heb druk geklust hoor haha. Mama, al wat klachten, spannend he. Ook al heb je het iedere mand, op het moment dat je iets voelt kgijg je toch weer meer hoop he. Bij de eerste dus ook 10 rondes zoet geweest he....wat lijkt het me heerlijk om binnnen 3 rondes ofzo zwanger te zijn zeg, zucht ! Meiden, ga weer aan de slag......laterssss

Liefs happy

Halloooootjes...

Wat fijn Happy dat je het gezellig hebt gehad??Lekker uitgeslapen nu?
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat je deze maand een positieve test in handen hebt!!
Begreep wel dat je nu pas zou wachten tot je NOD he? Omdat je de vorige maand wel een positieve test had, maar omdat het toen waarschijnlijk mis is gegaan tijdens je menstruatie! We wachten met spanning af!

En natuurlijk krijg je meer hoop als je allerlei dingen voelt...dat hou je er toch in denk ik, ook al ben je al heel wat rondes teleurgesteld!
Ik denk dat als ik niks voel ik ook direct weet dat die ronde verloren is...alhoewel, als ik wel wat voel, word ik ook gewoon ongesteld, dus daar kan ik ook niet helemaal vanuit gaan!

Het lijkt me inderdaad heerlijk om te kunnen zeggen dat je binnen 2/3 maand zwanger was! Mijn zus had dat van alle-3 de kinderen...
Bij de laatste hadden ze besloten te stoppen met voorbehoedsmiddelen  en toen hadden ze in die maand 1x (!!!!!!!!!!!!!) sex gehad, wel rond de eisprong...toen had ze tegen haar man gezegd, oh we kunnen beter een maand wachten, want anders was ze uitgerekend rond de tijd dat haar 2e jarig was, maar het was gewoon al te laat! Ze was al zwanger! Om jaloers op te worden...
Mijn moeder was ook van mij en mijn zussen in 1x zwanger en de broer van mijn vriend en die vrouw, was helemaal mooi, want zij is gewoon door de pil heen zwanger geraakt en ze was hem niet 1x vergeten!
Hadden wij maar van één van hen wat mee...maar helaas...

Vandaag studiedag gehad (ben juf op een basisschool) ben helemaal gaar!! Ga ff lekker op de bank ploffen!
Wat voor werk doen jullie eigenlijk?!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Ha meiden,

even nog iets!
Mijn zus doet het bio-hcgdieet en ik wilde dat ook gaan doen...Ze is in 5 weken 12,5 kilo afgevallen. Het wordt vergoed door de verzekering, dus het is een verantwoord dieet. Voor de pil had ik maatje 36, maar nu zit ik rond 42/44, vind het gewoon niet mooi meer, dus ik wilde er wat aan doen.
Nu had ik dit weekend een mail gestuurd naar die instelling (zit daar ook voor mijn reuma,

www.ortho-fit.nl

, is in tubbergen, waar ik altijd gewoond heb, ben alleen door mijn vriendje een uurtje verderop gaan wonen) dat ik daar ook graag mee wilde beginnen, maar dat ik ook zwanger wilde raken en hoe dat zat enz.
Toen stuurde ze een mailtje terug dat het juist positief was voor het zwanger worden en toen stond er tussen haakjes (het kan net het laatste zetje zijn!)
HOERA...waarom weet ik niet precies, zal wel te maken hebben met de voedingssupplementen en vitaminen die krijgt en natuurlijk de gezonde voeding, maar dat zal ik eens navragen...
Heb net gebeld voor een afspraak en kan woensdagmiddag om 17.15 terecht!!!!!!
Lekker snel he? Scheelt denk ik dat ze me goed kennen, omdat er echt een hele wachtlijst is normaal gesproken!
Ben helemaal blij, want ben gewoon niet meer blij met mijn figuur en word er erg onzeker van!

Er stond ook nog bij dat als ik zwanger zou zijn als ik met die kuur bezig ben, dat ze de kuur gingen stoppen, maar het voedingsschema aan gingen passen, zodat ik niet terug zou vallen!
Heb er helemaal zin in!!!

Fijne aaf!

Liefs Joepie

Hey Happy een dag slapen is ook niet verkeerd, lijkt mij ook wel wat hihi!!!!
Wat grappig dat uit het pendelen deze maand kwam, net als je voor mij had gedaan.
Nou ik hoop dat je gelijkt krijgt, maar voor mijzelf denk ik van niet!!
Nu is iemand van een andere topic in de 1e ronde zwanger geworden en geloof me ik ben ontzettend blij voor haar, maar toch ben wel een tikketje jaloers!!!
Maar volgens mij is dat normaal.

Joepie wat jammer dat je niet meer hebt meegekregen van je zus en moeder.  Mijn moeder heeft ook lang over mij gedaan wel  2 jaar, ze wou niet  teveel verschil tussen mijn zus en mij  het  is toch 5 jaar geworden.
Daarom gaf ze mij groot gelijk dat ik nu alweer voor een 2e ging!!
Ik werk in een non-food winkel ongeveer 24 uur per week.
Jeetje wat een super dieet !!
Dat zou ik ook wel willen, bij mij moet er nog 10 kilo af ( hebt ook maat 42/44 ).
Kan me voorstellen dat je er zin in hebt, soms kun je zo ontzettend balen van je lichaam.
Laat je even weten hoe de afspraak is gegaan, ben namelijke erg benieuwd??

Liefs Mama2006

Hey Mama,

welk topic was dat dan? Waar iemand in de eerste ronde zwanger was??

Ik laat je weten hoe het ging ja?! Ik wil er ongeveer 15 kilo af...En in tegenstelling tot wat veel mensen denken heeft het niks met hcg te maken...er waren toen dieeten waar ze het hcg-hormoon gebruikten om te injecteren en daar viel je dan van af...
Maar dit is het BIO-hcg en dat is weer anders, we krijgen vitamine-ampullen die zorgen dat je alles binnen krijgt en je niet slap enz.  voelt en geen hongergevoel krijgt!
Ik ben heel trots op mijn zus en hoop dat het bij mij ook zo goed gaat!!

Goed dat je inderdaad wat sneller begint, want er kan inderdaad best wat tussen zitten...een collegaatje van mij heeft ook 3 kinderen en de oudste zit op het voortgezet onderwijs, eentje in groep 8 en de derde is nu 2,5...ze werd moeilijk zwanger en heeft 2 miskramen gehad...je hebt er dus niks over te zeggen!
Ik hoop voor je dat het snel lukt!!!

Ik ga zo lekker slapen, ben helemaal kapot!

Tot morgen!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan