hardlopen

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
Ik heb een vraagje: Wie van jullie is zwanger en loopt hard?
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en liep altijd 2 keer per week hard.
Dit wil ik eigenlijk zo volhouden. Ik heb nu 2 keer gelopen sinds ik weet dat ik zwanger ben. Toch voor zekerheid de VK gebeld en dat kan geen kwaad volgens haar. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Groetjes Kaasje

poging twee......

hey

ik deed dat ook altijd maar toen ik mijn ouders vertelde dat ik daar mee door wilde gaan verklaarden ze me voor gek. je kan beter fietsen of wandelen maar waarom?/?? geen idee.

liefs vlinder

poging twee......

hey

ik deed dat ook altijd maar toen ik mijn ouders vertelde dat ik daar mee door wilde gaan verklaarden ze me voor gek. je kan beter fietsen of wandelen maar waarom?/?? geen idee.

liefs vlinder

poging twee......

hey

liefs vlinder

poging twee......

hey

liefs vlinder

poging twee......

hey

liefs vlinder

ik heb je berichtje in iedergeval gelezen!!!!
Mijn VK zei dat veel vrouwen op een gegeven moment het niet meer prettig vinden.
Maar sommige vrouwen gaan er heel lang mee door. Sommige zelf met 42 weken, maar dat lijkt me niet dat ze dan nog hardlopen!!!!
Ik zie wel ik ga door zolang ik me er prettig bij voel. Ik ben ook heel bang om aan te komen ik was bij mijn eerste nml heel veel aangekomen en daar ben ik best een beetje bang voor!

Groetjes

Terug
Bovenaan