hardlopen

Hoi,

Voor mij geldt hetzelfde als voor jou. Ik was van de eerste ook zoveel aangekomen en daarom wil ik ook blijven hardlopen zolang dat nog kan.
Ik heb dan ook hardgelopen toen ik zwanger was in april/mei maar ik heb een miskraam gehad. Maar ik heb het hardlopen nu weer opgepakt dus als ik nu weer zwanger word heb ik de basisconditie in ieder geval al goed te pakken en hoop ik nog een tijdje door te kunnen gaan. Evt. met een speciale buikband.

Met name ook omdat ik last van BI had op het eind van mijn zwangerschap en ik hoop dat ik dan door het hardlopen de spieren wat steviger heb!

Gewoon doen wat voor jou het beste lijkt en als het niet meer gaat dan doe je het rustiger aan!

Succes!!

Groetjes

Een buikband is helemaal niet zo'n slecht idee!! Bedankt.
En vervelend van je miskraam, ik hoop dat heel snel zwanger bent!!!!!

Groetjes Hedi

Jaren lang doe ik al aan hard lopen en zelfs de 24 uurs loop hier in apeldoorn loop ik mee maar dit jaar heb ik verstek laten gaan.

Op een of andere manier kan ik het deze zwangerschap niet opbrengen bij de vorige zwangerschap heb ik tot vlak voor de bevalling gelopen op een gegeven moment niet echt hard maar wel met flinke pas.

Maar deze keer was ik er zo rond 10 weken al helemaal klaar mee geen energie en totaal geen zin.
Ik zou zeggen doe het in goed overleg met je verloskundige en kijk wat je zelf aankan
je lichaam geeft vanzelf een sein als het teveel word.

Liefs leona

Als je maar niet met dit warme weer gaat hardlopen. Of je nu wel of niet zwnager bent, dat lijkt me echt niet gezond!
groeten Elke

trouwens ik heb behoorlijk veel bewondering voor de mensen die zwanger zijn en sporten. Ik heb altijd veel gefietst en gewandeld, maar sinds ik zwnagre ben lijk ik wel een vaatdoek.
Tot de 14 e week was ik echt extreem moe en veel misselijk, daarna ging het beter en met de 16e week hebben we een vrij zware wandeltoch gedaan op La Palma dat ging goed. Maar na de 19e week zakte de energie weer weg.
Ik voel me goed ik mag niet klagen, maar als ik de trappen in de flat oploop moet ik halverwege even uithijgen. Ik ben net op de fiest naar het centrum gegaan (10 minuten hoogstens fietsen) en ik ben echt total loss. Een flinke wandeling is er echt niet meer bij. Aan sporten moet ik al helemaal niet denken.
Ik baal hier wel van en ik heb ook het idee dat mijn conditie juist achteruit gaat doordat ik bijna niks meer onderneem.
Dus: zodra het iets minder warm is komende week ga ik me toch maar weer eens wagen aan een wandelingetje van een paar km!!

groeten van een optimistische Elke

ik ben ook gaan hardlopen na de bevalling van mijn eerste, maar dat is pas ongeveer 3 maanden geleden. Dus ik heb nog niet alles opgebouwd en ben daar nu nog mee bezig.
Ik zelf kan de gedachten van de zwangerschap meestal niet uit mijn hoofd zetten als ik aan het sporten ben, maar ja nu al weer stoppen is ook zo verdacht en ik vind het wel heel prettig.
maar goed, bij 5,5 week zwangerschap kan er natuurlijk ook nog niet veel gebeuren en kun je gewoon blijven sporten, maar ik zal er zeker op tijd mee stoppen.
Dat is mijn gevoel er nu bij

groetjes

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reactie!
Met dit warme weer heb ik ook geen zin om te lopen, ik ben nu extra moe 's avonds!
Maar het voelt wel weer goed om te lopen! Ik weet dat mijn babytje er geen last van heeft.
Liefs Kaasje

Hoi, Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en heb tot 20 weken hardgelopen. ik kreeg toen last van mijn bekken en rug dus moest ik wel stoppen   maar ik mis het wel hoor.
I hoop het ook weer snel op te pakken na de bevalling.
groetjes

Terug
Bovenaan