hardwerkende schildklier wie is er toch zwanger geworden?

Hey Sini,
Je moeder en zus zijn nu op Corfu? Weet je ook de naam van het hotel, en waar op Corfu dat is?
Ik ken Corfu namelijk heel goed. Want daar is het dat ik nu al een tijd woon.
En mijn schoonfamilie heeft hier een hotel.

Laat maar iets van je horen.
Heel veel groetjes, sita

Oh ja

En voor ik het vergeet. Renee heeft gelijk met dat radioactief tablet. Dat is namelijk radioactief jodium, en werkt zeker. Maar je moet wel ook 2,5 jaar wachten tot het volledig uit je lichaam is voor je kinderen mag krijgen. Maar haar moeder heeft dus net als ik de operatie ondergaan, en dan is er dus geen enkel probleem meer voor kinderen te krijgen. Dan heb je dezelfde kansen als elk ander gezonde vrouw. Maar net als ik en renee haar moeder, wel met medicatie voor de rest van je leven, maar dat is maar een klein pilletje per dag.

Tot snel

Hey meiden,

en hoe is het met jullie? Hier gaat alles wel goed behalve die moeheid, ik word er echt niet goed van. Maargoed ik hoop dat het snel aanslaat allemaal. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en heb de verwijsbrief voor de internist gekregen ook heeft de arts meteen een afspraak voor me gemaakt. Die was eigenlijk meteen aanstaande maandag maar dan kan ik niet vanwege een sollicitatie gesprek. Nu moet ik 24 september naar de internist, toch vrij snel gelukkig!

Ik laat me eerst alles uitleggen door hem en zal dan mijn eigen woordje doen en vooral omdat ik heel graag jong moeder wil zijn lijkt mij 1 optie het beste en dat is wat mama sita zegt. Maargoed mijn waarde is 28 en dat is gelukkig niet heel erg erg. Ik wacht af wat de internist heeft te vertellen.

Ik heb mn moeder gemaild en heb gevraagd waar ze precies zitten ik heb nog geen mailtje terug en als ik het weet dan laat ik het weten. Ik weet wel een hotel met zeezicht an all inclusive maar voor de rest ik zou het niet weten hihi.

Trouwens dit is echt een hele leuke site en ik zal er regelmatig zijn.

Mama sita hoe voel je je? Echt heel fijn om te horen dat je zwanger bent, mijn vriendin is 25 nov. uitgeteld van de vierde en de tijd vliegt om (als je zelf niet zwanger bent) hahahihi. Ben jij zelf ook grieks of een griekse man?

liefs sini

Hey Sini,

Ik heb een Griekse man. Ik heb vandaag mijn hormoonwaarden laten controleren. Want die kunnen nu wel eens afwijken omdat ik zwanger ben, en dan moeten ze dosissen veranderen. Maar dit heeft volgens de dokters geen effect op de baby. Ze waren dus in de war, en morgenochtend afspraak om nieuwe dosissen te bepalen.
Maar ik voel me nog steeds heel zwanger, al voel ikme nu wel veel beter. De 14 weken gepasseerd, en begin steeds meer op krachten te komen.
Gelukkig maar.
Tot snel;
knuffels

Hey mama sita,

je moest vandaag naar de arts en wil even weten hoe het gegaan is?
Ja gelukkig dat de eerste 14 weken voorbij zijn, alles komt vast goed.
mijn waardes zijn niet zo heel schokbarend zei de arts, maar ik moet de 24ste sep naar de internist. ik ben benieuwd wat ik te horen krijg en wat ze allemaal gaan doen?
Verder ben ik heel erg moe en heb hele zere borsten en steekjes in mn onderbuik, zere borsten heb ik altijd na mn eisprong maar zo zeer heb ik nog niet gehad en die steekjes in de buik had ik bij mn vorige zwangerschap ook! Mijn nod is 20 sep op mn eigen verjaardag hihi stel dat het zo is dan zou ikuitgeteld zijn op mn man zn verjaardag hihi. Maargoed zo denk ik nog niet maar stiekumpjes hoop ik er heel erg op!
Meid ik hoor wel van je. Succes en veel knuffels.

liefs sin

Hey Sini,

Ik ben vandaag bij de dokter geweest,en heb nieuwe dosissen gekregen. Maar zoals al eerder gezegd, heeft deze medicatie geen invloed op de baby, dus de te hoge dosis kon voor mijn kleintje geen kwaad. Alleen kreeg ik dan terug symptomen van de te hardwerkende schildklier. Met andere woorden, de erge hardkloppingen die ik de afgelopen weken had, zullen nu snel beter worden. Ja, dit is ook een zwangerschapskwaal, maar het werd dus nu nog eens versterkt door de te hoge dosis.
Maar ik voel me vandaag in het algemeen fantastisch. Mijn eetlust is terug aan het komen. De misselijkheid is zo goed als over. Als het zo blijft, dan ben ik heel gelukkig.

Zeg, hopelijk zijn jouw waarden maar zo weinig hoger dan normaal, dat je de operatie niet nodig hebt. De schildklierremmers in hele kleine dosissen heeft weinig risico. Enkel als je het in normale dosissen neemt.
En hopelijk wijzen je klachten, zoals de pijnlijke borsten idd op een mogelijke zwangerschap. Wanneer is je NOD? Ik kreeg de eerste klachtjes 2 dagen voor mijn NOD.
Hou me in ieder geval op de hoogte.
Knuffels sita

Hey Sini,

Ik ben vandaag bij de dokter geweest,en heb nieuwe dosissen gekregen. Maar zoals al eerder gezegd, heeft deze medicatie geen invloed op de baby, dus de te hoge dosis kon voor mijn kleintje geen kwaad. Alleen kreeg ik dan terug symptomen van de te hardwerkende schildklier. Met andere woorden, de erge hardkloppingen die ik de afgelopen weken had, zullen nu snel beter worden. Ja, dit is ook een zwangerschapskwaal, maar het werd dus nu nog eens versterkt door de te hoge dosis.
Maar ik voel me vandaag in het algemeen fantastisch. Mijn eetlust is terug aan het komen. De misselijkheid is zo goed als over. Als het zo blijft, dan ben ik heel gelukkig.

Zeg, hopelijk zijn jouw waarden maar zo weinig hoger dan normaal, dat je de operatie niet nodig hebt. De schildklierremmers in hele kleine dosissen heeft weinig risico. Enkel als je het in normale dosissen neemt.
En hopelijk wijzen je klachten, zoals de pijnlijke borsten idd op een mogelijke zwangerschap. Wanneer is je NOD? Ik kreeg de eerste klachtjes 2 dagen voor mijn NOD.
Hou me in ieder geval op de hoogte.
Knuffels sita
Hey Sita,

fijn dat je even laat weten hoe het is gegaan bij de arts.!
Ik vind het goed om te horen dat je je heel fantastisch voelt, doet me goed hihi.
Ja het is zeker beter dat jij je goed voelt en dat de dosissen niet schadelijk zijn voor het kindje heel goed om te horen. een versnellerend hart bij de zwangerschap is normaal maar als je dat ook nog eens erbij krijgt goh dan heb je toch wat gevoeld arme vrouw hihi, ben blij dat je goed onder controle blijft!
ja en dan heb je ooknog eens die warmte in greace dat heb je ook want het zal toch gauw een graad of 40 zijn. Meid geniet lekker van je zwangerschap en nu je je hongergevoel weer hebt vooral lekker van het eten genieten!
Ja van mijn waardes snap ik eigenlijk niks van ik weet dat ik t4 van 28 en dat andere 0,05? Ja ik snap er nog niks van maar de doc zei dat het nog niet heel ernstig is. Als ik bij de internist ben geweest zal ik denk ik alles beter gaan snappen. Mijn nod is pas 20 sept. bij mijn vorige zwangerschap merkte ik het ook meteen   voor mn nod alleen het enige nadeel is ik heb altijd zere borsten na mn eisprong en toen had ik het net zo warm als nu en een gloeig hoofd en rode wangen maar dat kan dus ook komen van de klier die mij aan het klieren is hihi. Zeker hoop ik dat het raak is maar ik heb alles een beetje aan de kant geschoven omdat ik met tweede kerstdag een mk heb gehad en nu alweer 9 mnd verder ben. En ze zeggen je moet er niet te veel mee bezig zijn maargoed als het op de nod afkomt zit ik telkens in mn slippie te kijken of de rode duivels er nog niet zijn hihihi.   Dus als ik het goed begrijp is als mijn waardes niet te hoog zijn en ik krijg een kleine dosering kan het dan zijn dat ik wel gewoon door kan gaan met onze oefeningen?  Ik hoop echt niet dat we lang moeten wachten als dat zo is laat ik gelijk alles weghalen dan kun je er immers ook geen last meer van krijgen?toch!
Ja zeker hou ik je op de hoogte ik zal zowieso elke dag even een kijkje nemen.

dikke knuffel en succes met de zwangerschap hou je rustig en eet lekker en geniet van deze mooie 9mnd

liefs sin

Terug
Bovenaan