hardwerkende schildklier wie is er toch zwanger geworden?

hey mama sita,

waar ben je ?
graag wil ik weten hoe het met je gaat, ik had een bericht getypt voor je, die onder jou bericht staat, ik had jouwn tekst gekopieerd en staat onder jouwn bericht perongeluk!
ik heb waarschijnlijk toch de ziekte van graves, ik heb medicijnen gekregen propranol en strumazol heb geen ptu tabletten gekregen? wel ga ik dat echter vragen nadat ik in de scan geweest ben! 8 oktober moet ik in de scan en 29 okt. moet ik terug naar de internist! Hoe is het met jou meid? Ik hoop alles goed en dat je lekker van je zwangerschap bent aan het genieten! Ik moet helaas een jaar wachten (eerder of langer) voordat ik verder kan gaan met klussen

liefs sini

hoi,

Misschien net iets anders...Maar mijn moeder heeft een te langzaam werkende schildklier... en heeft daarmee 3 kinderen gehad....het is pas op mijn 16 ontdekt
en ik ben nu 22....Zij viel bij ons alle drie af tijdens haar zwangerschap... omdat volgens haar dokter je schildklier weer normaal gaat werken.... misschien heb je
er wat aan...

groetjes Annelies

Beste annelies,

bedankt voor je reactie, heb jij ook een te snel/te traagwerkende schildklier?
Het is namenlijk zo bij een te snelwerkende maak  je heel veel hormonen aan, ik mag absoluut niet zwanger worden ivm miskraam of een kindje met afwijking, wij willen echter een gezond kindje ter wereld brengen en wachten daarom de uitslag af van de scan. Ik wil de internist vragen stellen (die ik inmiddels opgeschreven heb) voor bijv. ptu tabletten, dat ik eventueel gewoon door kan gaan voor kindjes, wij willen zo graag jong ouders worden, ik ben vanaf mn 21ste bezig (na trouwen) en nu moeten we het uitstellen

liefs sini

Terug
Bovenaan