hartje gehoord!!

Hallo allemaal,

Wij zijn vanmorgen weer bij de versloskundige geweest. Controle! maar ook hebben we voor het eerst het hartje mogen horen van onze kleine mini. Het was ff zoeken, maar hebben het duidelijk kunnen horen! zoooooo bijzonder... Het zat iets hoger dan ze verwacht had. Maar wat zijn wij blij, dat alles goed gaat. Nu vollop genieten!!! en alvast nadenken over de kraamhulp enz. Want voor je het weet ben je alweer 20 weken.

Wij zijn vandaag precies 11 weken en 4 dagen zwanger. En beginnen het nu voorzichtig met iedereen te delen! was nogal wat voorzichtig, omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. maar nu we twee mooie echo's hebben gehad. En het hartje gehoord hebben. Durven we het nu van de daken te schreeuwen! En mijn buikje verklapt het ook al hihi

xx dromertje

fijn voor jullie dat jullie het hartje hebben gehoord.
nu kan het genieten echt gaan beginnen lijkt me.
ik ben nu alweer bijna 13 weken.
ik kon het niet zo lang geheim houden als jullie, want ik had al een buik(je) bij een week of 9 a 10 ;-) (nu wel zwanger van de 2e)

Hey wat fijn!!!! Geruststelling he?
Heb vanmorgen zelf de nekplooimeting gehad en alles was goed!!!
Heb zelfs ons beebje even in 4D gezien,zo bijzonder...
Donderdag mag ik het hartje beluisteren!!! Mogen we weer naar de VK.

Heb net kraamzorg geregeld!! Weer iets weggestreept van mijn lijstje...Heb geen lijstje,hoor...Da's wel apart met een tweede zwangerschap, heb alles nog van nummer 1!! Geen kinderwagen en babykamerdrama's meer...wel een peuter die we een kamertje moeten geven!

Nou meid geniet er met volle teugen van!!!!

Wat fijn dat alles goed klonk! Het genieten kan nu echt beginnen! Wij krijgen het hartje pas te horen al we de 16 weken voorbij zijn. Daarentegen hebben we al 4 echo's gehad en ben pas 14 + 3. Is echt verwennerij hoor!
Ook mijn buik verraad een hoop! De veloskundige zei van de week dat ze het ook zou geloven als ik 18 weken zwanger was, vandaar nog maar een echo of het er niet toch stiekum 2 zijn.
Maar ben blij dat alles goed met je gaat, geniet er van met volle teugen!

hoi hoi dromertje,
was toch benieuwd hoe het met je gaat... ik lees dat je het hartje gehoord hebt wat super voor jullie zeg!!!
ben zo blij voor jullie dat het nu allemaal goed komt!

groetjes

Shaan,

Wat leuk dat je af en toe nog ff mee kijkt op het forum... En mij dan op komt zoeken!

Hoe is het nou met jou?

Verder hier alles prima. Bijna alweer 14 weken zwanger. En de kleine doet het goed! Toevallig vorige week een spoed echo gehad. Had zoveel kramp. Dat ik helemaal in paniek raakte. Maar we zagen onze kleine spruit lekker rond spartelen. Alles was goed! Het kon zijn dat ik een blaasontsteking had ,of dat mijn baarmoeder zo aan het groeien was, dat ik daar erg last van had.

Maar goed, nu nergens last meer van...we genieten vollop!!!

hoop je snel weer eens te spreken.

groetjes

haay dromertje,
mooi dat alles goed met je gaat!
ik heb veel problemen en verdriet achter de rug!
mijn miskraam begon 28 aug en is gestopt op 25 sep dus het heeft een maand geduurd!
met pilletjes moest het weg gaan....
7 x echo gehad het werd steeds kleiner maar ze wilde het niet weg halen!
erg vervelend allemaal maar goed... wel ongesteld geworden weer yes yes;)
haha

Terug
Bovenaan