hartje gehoord!!

Haay Shaan,

Wat een verhaal joh! ik leef zo met je mee... Maar waarom wilden ze het niet weg halen dan!?

Maar gelukkig ben je weer ongi geworden. Dat is een goed teken, dan weet je dat alles weer zijn werkt doet. En hopelijk lezen we positieve berichten! Eerst maar ff rustig aan. En je lichaam goed laten herstellen van alles wat'ie mee heeft moeten maken. Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

Vind het leuk om zo nu en dan ff wat van je te horen. Ik hou je onder deze topic wel op de hoogte hoe het met ons gaat ;-) Voelt wel dubbel... Naar jou toe bedoel ik!

xx

haay dromertje,
ik vind het juist leuk om te lezen hoe het met jou gaat! de tijd voor ons komt heus nog wel:D
(ben nog hartstikke jong :p:p)
daar ga ik wel vanuit natuurlijk!!!
wat lekker dat met jou alles goed gaat!
ik zit hier natuurlijk niet elke dag op maar 1 x in de week probeer ik wel te doen.
nou geniet er lekker van en ik lees op deze pagina wel hoe het verder met je gaat....
en ik hoop dat ik mijn goede nieuws ooit ook op deze pagina kan verkondigen zal leuk wezen!

xx

Hey Shaan,

Leuk dat je zo nu en dan ff met ons mee kijkt!
Jullie tijd komt indd wel... Het positieve is dat je vruchtbaar bent. dus je weet dat je kinderen kan krijgen.

Wij moesten afgelopen di. weer voor controle. Blijft iedere keer weer spannend. Maar alles was goed! de kleine was een feestje aan het bouwen in mijn buik. Heb de kleine ook al gevoeld. Zooo bijzonder!
over drie weekjes de 20 weken echo alweer. Daar kijken we erg naar uit, omdat we heel graag willen weten wat we krijgen... Daar ben ik te nieuwschierig voor hoor :)

Mijn buikje begint echt zichtbaarder te worden! leuk toch?

Nou meis, ik hou je op de hoogte!!
En ik hoop natuurlijk ook voor jou/ jullie dat je het goede nieuws ooit weer op deze pagina kan verkondigen!

xx

haay haay,
nou als het allemaal goed gaat ben ik weer zwanger... (tenminste de test zegt van wel) de blijeheid blijft nog wel even weg... ik wacht nog 2 weken en dan doe ik de test opnieuw... dan bel ik de verloskundige (eind november).
wij vertellen het voorlopig tegen niemand mocht alles goed gaan vertellen wij het met kerst..
het is allemaal een beetje dubbel ben ik nou blij of niet?!? afwachten maar....

xx

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?

Shaan,

Wat een goed nieuws! Een test zegt niet voor niks dat het weer raak is. Dus geniet er maar van...

Wil je niet ongerust maken. Maar soms kan het zijn dat hij nog regeert op de hormonen van de vorige zwangerschap. Die geeft dan indd aan dat je zwanger bent. Terwijl het eigenlijk niet zo is...

Maar ik neem aan dat je onder tussen alweer ongi bent geweest. Dus dan zit het vast goed!! geniet er maar lekker van... Ik ben zoooooooooo blij voor jullie!

Kan me ook goed voorstellen dat je nu een heel dubbel gevoel hebt. Hou je me wel op de hoogte?
vind het leuk om zo nu en dan ff wat van je te horen.

Hier verder alles goed. Alleen op de hoofdpijn na dan! Ligt hem aan de hormonen...
Wat zo bijzonder is, is dat we de kleine steeds vaker voelen trappelen! echt zooo leuk!

nou meis, ik duim voor jullie.

xx

haay haay
ja daarna ben ik weer flink ongie geworden hoor!!!!
jaa nou morgen weer een test doen want ja hij was heel vaag te zien!
ik ga nog lang niet naar de verloskundige want die wekken alleen maar narigheid op ;)

haay haay

sorry van mijn korte berichtje hierboven maar was op mijn werk...
ja ik ben 7 okt een week lang ongie geweest... dus het is natuurlijk nog erg pril!
5 weekjes nu dan... heb vandaag weer test gedaan en die werd meteen zwanger dus ja... kan nu wel een beetje blij zijn maar de angst voor een verloskundige blijft.
ik mail mijn verloskundige om te vragen hoe of wat ik het beste kan doen!
elk steekje of pijntje voel je dat is best wel gek.

maar ik hou jou tuurlijk op de hoogte!!!

lekker dat het bij jou ook goed gaat!

je buikje nu lekker aan het bollen??

spreek je x

Shaan,

Ik ben zooooo blij voor jullie!
Kan me ook goed voorstellen dat je wat angst hebt voor een verloskundige! En dat je nu steekjes enz voelt. kan me voorstellen dat je dat gek vind of dat je daar wat onrustig van wordt! Maar blijf positief meis. stress kan je nu echt niet gebruiken... Zolang je geen heftige krampen krijgt die samen gaan met bloedverlies, dan zou ik me niet zo snel zorgen gaan maken. Probeer er van te genieten! al snap ik best dat dat soms moeilijk is... had precies hetzelfde. En nog heb ik dat wel eens. Denk ook wel dat dat normaal is. En dat dat zal blijven tot dat je de kleine in je armen hebt liggen!

En ik heb ook vooral in het begin last gehad van krampen. Heb zelf een spoed echo gehad met 12 weken ong. omdat ik he tniet zag zitten... was zo onrustig!!! had zo'n kramp. kon bijna niet meer lopen of normaal staan. Het waren mijn banden die flink aan het oprekken waren. nou dat heb ik geweten! grrrrr...

meis, we horen snel weer. Het komt nu allemaal goed, weet ik zeker!

xx

Terug
Bovenaan