hartje gehoord!!

Haay,

Graag gedaan...
Kan me goed voorstellen dat het in je achter hoofd blijft zitten. dat is ook heel logisch! maar probeer je eigen ding te doen en niet er te veel bijna te denken. al is dit makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. betrap me er zelf ook nog wel eens op dat ik die gedachtes heb! maar door dat ik de kleine regelmatig voel, dan heb je een teken van leven... jullie tijd komt ook dat die grote onzekerheid beetje bij beetje weg gaat! daar ben ik van overtuigt. Je moet maar zo denken: het gaat vaker goed dat fout!!!

spreek je snel xx

haay haay,

ik mag maandag 22 nov naar de vk voor een echo dat zijn nog 10 hele dagen haha:)
duurt wel lang he ?!? hihi
ben er nu wel langzaam aan het genieten!
elke zwangerschap is anders en je moet gewoon elke zwangerschap een kans geven. ik houdt nu wel meer rust en slaap erg veel (ben zo moe)
ik heb wel kleine steekjes/trekjes in mijn buik maar ik hoorde al dat dit normaal blijkt te zijn!
misselijkheid speeld een grote rol net als de vorige keer!
ik heb nu ook geleerd dat je de mk niet in de hand hebt als het gebeurt dan gebeurt het en het verdriet blijft ook al is het 1 x of 3 x....

ik hou je op de hoogte en vooral als het maandag is geweest:)

xx

Heeey!

Fijn om te horen dat je nu langzamerhand gaat genieten van jullie kleine uk in je buik. Dat zeg je goed trouwens dat je iedere zwangerschap een kans moet geven... gaat het mis, dan gaat het mis. dat heb je indd niet zelf in de hand. Je moet dan ook maar zo denken, dan had het ook niet goed geweest. Verdriet hou je! je zult je eerste ook nooit vergeten...

Die misselijkheid is vervelend! maar wel een van de meest voorkomende kwaaltjes. En dat je moe bent, hoort er ook bij.Dat had ik in het begin ook! ging vaak smiddags ff liggen! Het is ook het beste om daar dan aan toe te geven. En wat die steekjes/trekjes betreffen dat hoort er allemaal bij. Alles wordt anders. zoals je baarmoeder gaat groeien, je banden rekken op... dit maakte mij in het begin ook wat onzeker. maar als je dan eenmaal een hartje hebt zien/horen kloppen. dan wordt die onzekerheid steeds minder. Ik denk dat iedere zwangere dat heeft. En dat het pas echt weg is als je de kleine in je armen hebt liggen!!!

nou meis, gewoon lekker je eigen ding doen. en vooral genieten! dan zijn zo die 10 dagen voorbij.

we houden elkaar op de hoogte!

xx

haay dromertje,
echt lief je reactie:D:D
ik ben nu ook idd aan het spugen haha goede tekens maar ja... veeeeel plassen hahah:D:D
ik kan nu ook langzaam aan genieten.. maar ja als ik op de toilet zit dan voel ik vloed op komen en dan kijk is en dat is toch even schrikken maar dan is het gewoon wit snap je....
ennn ik ben nu verder dan de vorige keer yoeppiieee

liefs xx

Haay haay,

Ben ook lief...whahaha!!
spugen hoort er ook bij helaas. Hopelijk heb je hier naar een paar weken niet last meer van. En dat gevoel van het vloed opkomen is ook bij mij heel herkenbaar hoor. je baarmoedermond begint meer open te staan. maak je geen zorgen! ik heb nog steeds dat ik veel wit-slijm verlies. En dat is heel normaal! Alleen wel vervelend...

Fijn om te horen dat je geniet!

Hier gaat alles ook gewoon zijn gangetje. De kleine is erg druk! volgends mij heeft het nu al ADHD... hihi. Grapje!! het is zo mooi joh. Een teken van leven. ken je dat liedje? "'geef mij een teken van leven, laat je horen hoe het met je gaat''... erg toepasselijk! heb sinds een paar dagen dat ik denk dat ik de baby echt letterlijk voel als ik mijn hand op mijn buik leg. Het voelt dat heel hard aan... maar dat duurt ook maar een paar seconde! ( daar maak ik me dan weer druk om) wat kan dit zijn? is dat wel normaal?

zo zie je maar weer... iedere zwangere heeft wel wat.

liefs.

haay haay

ja precies dat ik ook zo hoor!
nou ja... nog 6 dagen dan weten we meer.
(eigenlijk best lang) maar dan ben ik idd langer dan de vorige 2 keer.
de eerste eindigde na 5 wk en 4 dagen (gister dus)
en de 2de eindige bij 6 wk donderdag dus het blijven spannende tijden.

spreek je snel liefs.

... Ben al begonnen met duimen voor je!

Het blijven zeker spannende tijden. tot dat we bevallen zijn!!!

Geniet lekker meis. Wat zeggen ze ook altijd weer? drie keer scheepsrecht toch! hihi

spreek je snel.

xx

ps: misschien een rare vraag: heb je ook hyves? ben eigenlijk best wel nieuwschierig met wie ik het genoegen eigenlijk heb. Maar als je liever anoniem wilt blijven dan begrijp ik dan ook hoor. Anders lijkt het me leuk om daar ook met jou in contact te komen... zal niet meteen krabbels sturen over de zwangerschap :) dat doen we dan via prive berichten of via dit forum!

Terug
Bovenaan