Heeey!
Fijn om te horen dat je nu langzamerhand gaat genieten van jullie kleine uk in je buik. Dat zeg je goed trouwens dat je iedere zwangerschap een kans moet geven... gaat het mis, dan gaat het mis. dat heb je indd niet zelf in de hand. Je moet dan ook maar zo denken, dan had het ook niet goed geweest. Verdriet hou je! je zult je eerste ook nooit vergeten...
Die misselijkheid is vervelend! maar wel een van de meest voorkomende kwaaltjes. En dat je moe bent, hoort er ook bij.Dat had ik in het begin ook! ging vaak smiddags ff liggen! Het is ook het beste om daar dan aan toe te geven. En wat die steekjes/trekjes betreffen dat hoort er allemaal bij. Alles wordt anders. zoals je baarmoeder gaat groeien, je banden rekken op... dit maakte mij in het begin ook wat onzeker. maar als je dan eenmaal een hartje hebt zien/horen kloppen. dan wordt die onzekerheid steeds minder. Ik denk dat iedere zwangere dat heeft. En dat het pas echt weg is als je de kleine in je armen hebt liggen!!!
nou meis, gewoon lekker je eigen ding doen. en vooral genieten! dan zijn zo die 10 dagen voorbij.
we houden elkaar op de hoogte!
xx