Hartje horen

<p>Heyy Dames !</p><p>Ik ben momenteel 7weke zwanger en ben opzoek naar een monitor voor thuis te gebruiken voor het horen van mijn baby's hartje ... ja nu is het nog te vroeg ... maar vroeg me af of jullie dit ook hadden en zoja welke raden jullie aan ? Er staan namelijk zoveeeeeell op internet dat ik het even nietmeer weet haha ...  Zou t zo leuk vinden om er zelf naar te luisteren maar ook mijn ouders en schoonouders te laten luisteren ! </p><p>Bedankt alvast ♡</p>

Hoi,
Ik ben inmiddels 19 weken zwanger en luister nog iedere dag een paar seconde naar zijn hartje. Dit kon ik al vanaf een week of 9. Je leest inderdaad veel mensen die er op tegen zijn. Zo zou je niet langer dan een minuut per week mogen luisteren of zou je baby er gestrest van raken. Ik heb nog nooit het hartje niet kunnen vinden en het geeft mij na enorm veel miskramen een hoop rust. Onze kleine groeit goed en alle echo's zijn tot nu toe prima. Ik zou mezelf niet gek laten maken door alle negatieve reacties. Ik heb een jumper fetal doppler en ben er nogsteeds ontzettend blij mee!

Hoi,
Ik ben inmiddels 19 weken zwanger en luister nog iedere dag een paar seconde naar zijn hartje. Dit kon ik al vanaf een week of 9. Je leest inderdaad veel mensen die er op tegen zijn. Zo zou je niet langer dan een minuut per week mogen luisteren of zou je baby er gestrest van raken. Ik heb nog nooit het hartje niet kunnen vinden en het geeft mij na enorm veel miskramen een hoop rust. Onze kleine groeit goed en alle echo's zijn tot nu toe prima. Ik zou mezelf niet gek laten maken door alle negatieve reacties. Ik heb een jumper fetal doppler en ben er nogsteeds ontzettend blij mee!

Hoi,

Ik heb er ook 1. De angelsound luvion.  Ben er heel erg blij mee! Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en voel de baby nog niet doordat de placenta aan de voorkant ligt.  Dus is dit even een bevestiging dat het goed gaat. Vooral erg ongerust geweest als ik bloedverlies had en kon dan even luisteren of het wel goed ging.

Ik zou er gewoon op vertrouwen dat alles goed is, je weet toch nooit zeker of die apparaten wel goed zijn voor een kindje denk ik dan.. 

Dit word erg afgeraden zelf te doen. De effecten van deze geluidsgolven zijn nog niet bekend. Ik zou me eerst goed verdiepen in de risicos en dan een afweging maken 

Terug
Bovenaan