Hartje horen

Ik heb ook de angel sound van luvion.
Deze kon ik gebruiken  na een week of 17. En het was in het begin even zoeken  maar hij werkt super  goed.  En hoe verder  je bent hoe  makkelijker je het hartje kan vinden
Dit gaf mij zoveel rust om afentoe thuis even te luisteren.   Ik deed dit elke dag wel een keertje .
Toen ik de baby echt vaak voelde op een gegeven moment  niet meer maar heb hem zeker vaak in het begin gebruikt

En geluidsgolven kunne geen  kwaad voorje kindje hoor. Bij de verloskundige  mag je ook elke  dag komen luisteren?
Dus gewoon doen waar jij je fijn bij voelt.
Ben er van overtuigd als jij meer rust hebt om soms even naar het  hartje zelf te luisteren  dat dat minder schadelijk voor  je baby is als stress erom hebben of het hartje no lg wel klopt

En geluidsgolven kunne geen  kwaad voorje kindje hoor. Bij de verloskundige  mag je ook elke  dag komen luisteren?
Dus gewoon doen waar jij je fijn bij voelt.
Ben er van overtuigd als jij meer rust hebt om soms even naar het  hartje zelf te luisteren  dat dat minder schadelijk voor  je baby is als stress erom hebben of het hartje no lg wel klopt

Ik heb een angelsound via marktplaats. Erg leuk om te horen. Ik ben nu 16 weken. Ik heb het hartje 2x niet kunnen vinden en 2x wel. Ik raak dan niet gelijk in de stress. Maar als je er onzeker van wordt is het misschien niet handig.

[quote quote=10185461]En geluidsgolven kunne geen kwaad voorje kindje hoor. Bij de verloskundige mag je ook elke dag komen luisteren Dus gewoon doen waar jij je fijn bij voelt. Ben er van overtuigd als jij meer rust hebt om soms even naar het hartje zelf te luisteren dat dat minder schadelijk voor je baby is als stress erom hebben of het hartje no lg wel klopt[/quote]
Een vk weet wat die doet, zal nooit te lang luisteren en weet het hartje sneller te vinden. Daarom doen hun het wel. En iedere dag? Nog nooit gehoord. Anyway. Vooralsnog zijn de gevolgen niet bekend dus ook niet bij een vk. De wetenschap is hier simpelweg nog niey achter en dan gaat het vooral over gevolgen op langer termijn dus dingen als autisme. Verdiep je er maar is in 

Terug
Bovenaan