Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ons kindje heeft van week 21 - week 28 een onregelmatige hartslag met een overslag gehad. Dit werd bij een reguliere controle ontdekt. Ik zou me helemaal kapot geschrokken zijn als ik hier zelf achtergekomen was. Ik zou er dus ook goed over nadenken hoe je er mee omgaat als je het hartje niet kunt vinden of als het ineens anders klinkt dan anders. Ik kan me voorstellen dat het geruststellend kan zijn om er naar te luisteren maar dat je er ook gestresst van kunt raken.
Ik zou het niet doen, het is zo overdreven toch? Beetje panisch gedoe maar goed, gewoon lekker genieten van de zwangerschap en naar de controles gaan bij de verloskundige. Ookal moet iedereen het voor zichzelf weten maar ik vind het wel ver gaan.
Groetjes en fijne dag,
Zoë
Hoi! Ik heb er ook 1 van luvion
mij heb hem gebruikt bij mijn dochter kon gelukkig altijd het hartje vinden maar het werkt ook heel erg verslavend en indd niemand weet of het echt goed is voor de baby mijn dochter is gezond ondanks dat ik het apperaat gebruikt heb maar soms was het wel schrikken als ik het hartje niet gelijk kon vinden
Ik heb er ook 1 en ik ben er blij mee. Dit heeft toch wel een hoop onzekerheid weg genomen bij mij. Ik heb een verleden met 2 miskramen en een bbz en die onzekerheid en stress die je kan hebben lijkt me veel slechter voor de baby dan die paar lichte geluidsgolven van 1 of 2 minuten.