hartslag baby jongen of meisje!

Hoi hoi,,,, Bij mij dit dus echt een baker praatje mijn dochtertje had een lage hartslag en de verloskundige dacht toch echt een jongen ik kreeg een gezonde MEID.. Nu is de hartslag van mijn 2de kindje erg snel steeds 150/160 ,maar toch denk ik echt een jongen hoor maar ja das nog even afwachten ieder geval is het bij mij steeds het omgekeerde dus van dat bakerpraatje geloof ik echt niks hahah,,,Dus veel succes en wie weet dat het bij jou juist precies klopt... liefs bianca
 
quote: jelte reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2006 14:32:18'));

Ook ik ben zwanger van een tweeling, en weet ook het geslacht niet! Maar heb ook alleen echo's gehad, zonder 'telling' van de hartslag, zal de volgende keer eens opletten!



Hoi Jelte,
wat leuk dat jij ook een tweeling verwacht, hoe ver ben je nu? Zijn het je eerste kindjes of heb je al kinderen? Wij nog niet namelijk.

Wij zijn lopen elke 4 weken zowel bij de vk als bij de gyn (schijnt hier zo te gaan!) en de vk luistert  naar de hartjes, vandaar dat we dat steeds horen en de gyn bekijkt alleen de echo.

Nou, goeie zwangerschap toegewenst, aan iedereen uiteraard !!

Groetjes Marasje
 
Hoi Marasje,

Ik ben vandaag precies 23 weken. Dit worden mijn 5e en 6e kindje!
Ik ben onder controle bij de gynacoloog, maar dat wisseld af met de vk, die ook in hetzelfde ziekenhuis zit. Volgende week donderdag mag ik weer. De babies groeien goed, en ook dan wordt er weer een echo gemaakt om de groei te meten.
Ik merk wel dat ik de zwangerschap nu al als zwaar zie. ik ben heel benauwd en heb erge last van mijn bekken. Gelukkig werk ik niet, maar studeer momenteel af, dus vooral veel bezig met mijn koppie.
Ik ben ook benieuwd naar het geslcht, maar kan me tot nu toe keurig inhouden. Het lijkt ook niet zo 'gepast' ernaar te vragen vind ik bij zulke medische echo's, ik ben allang blij dat het er goed uitziet!
Jelte
 
Hallo,

Ze noemen het een bakerpraatje maar ook mijn doktoren zeggen dat het wel vaak klopt. Bij mij klopte het drie keer. Eerst twee meiden met een snelle hartslag en nu een jongentje met een wat lagere hartslag.

Groeten Nova
 
Nou die van mij veranderde dan tijdens de ctg van jongen naar meisje en weerom.

Als je kindje in rust is, dan is de hartslag een suk lager dan als je kindje flink aan het bewegen is. Van welke hartslag zou je dan uit moeten gaan?
 
Bij die van mij wisselt de hartslag heel veel. Eerst was ie hel hoog en daarna rond de 120 toen weer 160 en daarna weer 140 de laatste keer weer 120. Dat zou dus moeten wijzen op een knul terwijl ze bij de echo toch een meidje zagen. Het is wat mij betreft een bakerpraatje. Wellicht is het zo dat een hoge hartslag gewoon wat vaker bij meiden voorkomt dan bij jongens. Dus dat de kans iets groter is, maar met zekerheid kan je het denk ik niet zeggen.

groetjes,
Wietsk
 
Terug
Bovenaan