hartslag baby jongen of meisje!

Anne had toen ze nog in mn buik zat een hoge hartslag, altijd tegen de 160 en op de echo een meisje en in het echt ook . Kennissen van ons waren zwanger van een laag hartslag kindje en dit werd een zoontje. Ik ken nog mensen waar dit verhaal juist was, ik ken er geen waarbij het niet klopte.
 
quote: jelte reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2006 16:04:00'));

Hoi Marasje,

Ik ben vandaag precies 23 weken. Dit worden mijn 5e en 6e kindje!
Ik ben onder controle bij de gynacoloog, maar dat wisseld af met de vk, die ook in hetzelfde ziekenhuis zit. Volgende week donderdag mag ik weer. De babies groeien goed, en ook dan wordt er weer een echo gemaakt om de groei te meten.
Ik merk wel dat ik de zwangerschap nu al als zwaar zie. ik ben heel benauwd en heb erge last van mijn bekken. Gelukkig werk ik niet, maar studeer momenteel af, dus vooral veel bezig met mijn koppie.
Ik ben ook benieuwd naar het geslcht, maar kan me tot nu toe keurig inhouden. Het lijkt ook niet zo 'gepast' ernaar te vragen vind ik bij zulke medische echo's, ik ben allang blij dat het er goed uitziet!
Jelte



Hoi Jelte,
Wauw... jullie hebben dus al wat  "baby-ervaring" ! We ontlopen elkaar dus niet zoveel qua aantal weken. Het is inderdaad soms wel zwaar, krijg soms in bed ook last van mijn bekken en draai continue om een goeie houding te vinden.

Wel vervelend dat je het benauwd hebt nu, heb zelf al jaren astma en daarvoor goede medicijnen, en ik heb nu  niet meer last dan voorheen. Hopelijk blijft dat zo ! Normaal gesproken nam ik nooit melkproducten om slijmvorming te voorkomen, maar nu ik zwanger ben neem ik dagelijks "milk&fruit" en merk wel dat ik daarvan meer last krijg, maar ja.... je moet er wat voor overhebben he? Misschien dat je minder last krijgt als je wat minder melkproducten neemt?

Hoop verder dat je afstuderen goed gaat en dat het met je gezinnetje en de 2 nieuwe baby's ook allemaal voorspoedig zal gaan... zal vast nog weleens wat van je lezen hier !

Groetjes Marasje
 
Hoi hoi,

Mijn lieve baby is alweer 3 maanden oud. Tijdens de zwangerschap heeft hij (ja hij) altijd een hartslag gehad van rond de 160 !!! En tis een jochie dus.
Groetjes
 
ik heb de bakerpraat ook gehoord, mn zoontje had in de buik een hartslag van 161 (zou dus volgens het praatje een meid horen te zijn) en ukje die er nu zit heeft een hartslag van 170....maar er klopt dus niet altijd alles van
 
ik heb de bakerpraat ook gehoord, mn zoontje had in de buik een hartslag van 161 (zou dus volgens het praatje een meid horen te zijn) en ukje die er nu zit heeft een hartslag van 170....maar er klopt dus niet altijd alles van
 

Volgens mij snap ik nu waarom de hartslag hoger is als bij de jongens ik krijg deze keer namelijk een meisje en de hartslag gaat 3x sneller als bij de jongens blijkbaar
 
Terug
Bovenaan