Hartverscheurend II

Wat ontzettend lief, Carina. Eigenlijk geldt dit voor alle meiden die gereageerd hebben.
Jullie zijn top.
Het gaat nog steeds k.t!
Het enige wat zou helpen, is ook zwanger raken. Maar ja, da's nog niet zo makkelijk.
Daar weten jullie alles van.
Die herkenning en dat medeleven, daar knap je een beetje van op. Kon je je gevoel maar op sommige momenten uitschakelen.
Heel veel liefs voor iedereen, Yvette

das denk ik wat we hier allemaal het liefst willen.... 'gewoon' weer zwanger zijn... en blijven en dan aan het eind van de rit een lief klein babietje dat de wieg/ het ledikantje mag vullen....

En dat zwanger worden tsja.... daar ben ik op het moment niet eens mee bezig, omdat ik 10 week na de curettage gewoon nog niet ongesteld ben... en dan idd om je heen allemaal verhalen van net zwanger, per ongeluk zwanger, pas bevallen en het goede advies er niet teveel mee bezig zijn.... maar ik ben dus helemaal niet bezig met zwanger worden . Wist niet dat het kon, maar daar denk ik dus niet eens aan.... denk dat die gedachte meer zal gaan heersen als ik eindelijk eindelijk eindelijk ongesteld mag worden, dan kunnen we ook weer he (oké nu ook wel voor de lol hoor ).

Uiteindelijk komt het wel goed voor ons allemaal, ben ik van overtuigd... zal alleen voor de 1 wat langer duren dan voor de ander.

groetjes,
Marije

Hoi Marije, wat ontzettend irritant dat jij nog niet ongesteld bent geworden.
Ik ben , volgens mij, wel al ongesteld geworden. Al is het maar 3 dgn geweest. Is dat normaal na een mk? Toen ik aan de pil was, was ik altijd 5 dgn.
Maar ik moet vanavond voor de eerste keer na mk naar de gyn. Ben benieuwd wat zij zegt.
Ik was voor ik die mk had ook niet ongi geweest. Misschien is het daarom wel fout gegaan.
Gr. Yvette

Hoi Yvette,

Volgens mij heb jij eergisteren op mijn bericht gereageerd en me verwezen naar dit gedeelte van het forum.
Gaat het een beetje? Ik herken wel een en ander in je verhaal, nu het langer duurt dan je verwacht is het ontzettend moeilijk als iemand in je omgeving zwanger is. Toen ik vorig jaar m'n bbz heb gehad kregen we daarna 5 geboortekaartjes van vrienden, familie, etc. Allemaal van tweede kindjes. Sommigen heb ik toen gebeld om te zeggen dat ik later zou komen, maar uiteindelijk ben ik bij iedereen geweest hoe moeilijk het ook was.
Nu ik vorig jaar november een miskraam heb gehad en het nu nog niet gelukt is lijkt het steeds moeilijker te worden. Ik mag over een half jaar bij de huisarts terugkomen en dan mogen we door naar de gynacoloog. Weet ook niet waarom ik nog niet ongesteld ben geworden, moet over 1,5 week zwangerschapstest doen en twee weken daarna weer, als daar niets uitkomt en ik ben dan nog niet ongesteld krijg ik een echo. Hoe was het bij de gynacoloog?

jeetje marije.. nog niet ongi?
hebben ze al enig idee hoe het kan?

hoelang moet je nog wachten voor ze iets doen? er zjn toch pilletjes die ervoor zorgen dat het allemaal weer een beetje op gang komt?

liefs Carina

Hoi Y1972,

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb dat ook gehad. Ik zeg met recht gehad want dat is nu over. Ik voel af en toe nog wel iets door me heen ga als ik andere zwangeren zie en dan denk ik...zo had ik er nu ook bij kunnen lopen. Maar verder dan dat gaat het gelukkig niet meer. Erover blijven praten helpt echt. Althans dat deed het bij mij en volgens mij bij vele meiden hier ook. Dus gooi het er maar uit.

Veel sterkte en dat je maar gauw weer zwanger bent!

@ Marije,

Nog niet ongi geworden meid? Wat vervelend zeg.

Groetjes Petra

@Carina, 2 weken geleden ben ik bij de gyn geweest, fijne inwendige echo gehad en op zich zag het er goed uit. Hij wou toen nog geen kuurtje ofzo doen omdat hij verwachtte dat ik binnen 2 week ongesteld zou worden.... tja die 2 weken zijn dus voorbij en nog niks (en toen ik daar weg kwam was ik echt opgelucht, had ook echt zoiets: dan komt het vast wel).
Nou had ik deze week dus terug mogen/moeten komen als er niks was, maar dan was de eigen gyn er niet en in het kader van 'al iets teveel polonaise aan mijn onderlijf gehad dit jaar' wou ik niet bij een onbekende gyn en hebben we voor volgende week een afspraak staan.

Stiekum hoop ik nog steeds voor 1 april ongesteld te worden en anders zien we dan de gyn weer en hij liet de vorige keer al wel doorschemeren dan wel iets van een kuur te doen om de boel op gang te krijgen... dus het einde van deze ronde wachten is ook bijna in zicht.... hoop ik....

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan