Hartverscheurend II

Hoi Marije, ik hoop zo voor je dat je binnenkort ongi wordt. Ik heb zelf, volgens mij , ook een onregelmatige cyclus. Ben benieuwd wat de gyn gaat doen als je voor 1 april nog geen bloeding hebt gehad. Er bestaat toch ook clomid? Ik hoor 't wel.
Je hebt trouwens toch geen verklevingen na die curettage? (Sorry , wil je niet bang maken!!)

Hoi Jolanda, hoe vind je 't hier op dit forum?
De gyn vertelde niks bijzonders. Ze vroeg of ik na de mk al een keer ongi was geworden en of ik nog hevig nabloedde.
 We gaan gewoon maar weer proberen! Maar ben er zo mee bezig en dat wil ik niet. Komt allemaal door het nieuws van dat zwangere vriendinnetje. Hoe gaat ie met jou?
Gr. Yvette

Hé Yvette,

Dus verder niks wat jullie in de weg hoeft te staan om er weer voor te gaan, beter .

En voor wat betreft bij mij... de gyn heeft de vorige keer gekeken en dat zag er verder op zich wel goed uit dus. Kijk het is dus maar 1 inwendige echo, maar die zien zij natuurlijk erg vaak. Had bijv. wel een eisprong gehad (die ik ook gevoeld heb) was heel duidelijk zichtbaar... alleen om 1 of andere reden wil de rest er blijkbaar niet achteraan.
Neem aan dan 1 april weer een inwendige echo om te kijken of er iets verandert is of niet en waarschijnlijk een kuur. Had al via een vriendin gehoord van Primolut (wat ook wel gebruikt wordt om menstruatie uit te stellen hoe wonderbaarlijk... maar na het afmaken van die kuur moet je binnen zoveel dagen ongesteld wordne) en Provera geloof ik. Clomid is dacht ik als je geen eisprong hebt.
Maar we horen het wel 1 april.... er komt wel een giga pukkel op zetten en die heb ik normaliter alleen als ik ongesteld moet worden haha dus wie weet.... zou fijn zijn.

groetjes,
Marije

dat je nog een keer blij zou zijn met een ongi..
dat had je toch ook niet kunnen bedenken toen je stopte met de pil en voor een wondertje ging...

hier is het wachten op de vruchtbare dagen. zo na het weekend mijn eitje, dus we zien wel weer waar het schip strand.

Hoi Yvette,

Sterkte, het is heel moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn, dat heb ik zelf ook.

Ik vind het forum fijn. Iedereen leeft erg met elkaar mee, dat doet je goed.
Open denk ik wel een apart bericht om  me voor te stellen.

Groeten,

Jolanda

Hoi Jolanda,
Jij was er vroeg bij vanochtend. Ik vind het nog steeds moeilijk enn het laat me niet los. Het blijft malen: zij wel, ik niet. Hoe moet dat nou? Ben er zo krampachtig mee bezig. Dit is gewoon niet goed. En dan doet zo'n forum inderdaad goed. Hier snapt iedereen elkaar. Hoe gaat het met jou?
Liefs, Yvette

Terug
Bovenaan