Hcg alleen als je zwanger bent?

[quote quote=10129105]
Ik denk dat jij pas rust hebt als je volgende week ook negatief test  dus doe het maar voor je eigen gemoedsrust. Maar ga je er niet te druk om maken meis, als je zwanger zou zijn geraakt van de seks die je 6 weken geleden gehad hebt, had je inmiddels echt wel een positieve test gehad. (Spreek uit ervaring want ik ben dus 8 weken zwanger nu).
[/quote]
Denk het ook.. op jnternet lees je zoveel dat jr gewoon gaat twijfelen. Erg vervelend is dat. Ik ben blij dat ik deze website gevonden heb waar ik mijn verhaal kon doen en mn hart kon luchten. De Huisarts assistent is me namelijk zat (lijkt zo)! 
Dankjewel voor het gerust stellen! Hopelijk heb jij een goede zwangerschap:)

Hii allen,
ik heb nog een vraagje.. ik heb ook een tijdje kast van een jeukende borst (links) en een beetje steken. Is dat raar? 23sept was t condoom stuk gegaan. Vorige week bloedgeprikt 0,1 hcg gevonden.. kan het echt niet zijn dat ik zwanger ben?

Nee je bent niet zwanger. Hoe drukker jij je gaat maken, hoe langer de menstruatie op zich laat wachten. Doe een test, dan weet je het zeker. 

Jemig. Nee je bent niet zwanger. 

Verder kosten testen bij de action nog geen Euro per stuk. Ipv ons te vragen of we in een glazen bol vanaf afstand kunnen vertellen of je zwanger bent of niet. Lijkt me dat een snellere oplossing. 

Terug
Bovenaan