He hoi Welk merk voeding gebruiken jullie?en welke fles bevalt het best?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben 24 wk zwanger en wil als de kleine is geboren fv gaan geven.Nu weet ik niet zo goed welk merk ik wil gebruiken.Welk merk gebruiken jullie?
En welk merk fles bevalt het best?Ik wil graag de s-fles van difrax gebruiken heeft iemand hier al ervaring mee?

hoi hoi,

Ik gebruik friso normaal + jbpm ivm spugen.
Ik heb de kromme fles van difrax en ben er erg te spreken over..

groetjes simone

Hai,

Ik gebruik de fles van difrax en vind hem helemaal goed, veel minder last van boertjes.
Ik gebruik Nutrilon standaard en Forte voor hongerige baby's voor 's nachts omdat hij daar langer op doorslaapt.
Mijn zoontje vindt het prima en als hij last van krampjes heeft, krijgt hij een paar schepjes Nutrilon Omega.
We zijn er zeer tevreden over.

succes
Rachel

Hoi,

Ik had toen ik zwanger was difrax gekocht en ben begonnen met Nutrilon standaard.
Uiteindelijk (nu 7,5 maand) is de Difrax fles geen succes geweest en ben ik over gestapt naar Friso.

Het leg ook maar net aan je kindje denk ik.....
Succes met je verdere zwangerschap!!!
Debby mv B'Elanna

Hoi,

Ik ben gelijk begonnen met een avent fles en nutrilon voeding.
Het bevalt mij perfect mijn zoontje is nu 10 weken en heeft bijna geen last gehad van krampjes en ook niet van veel boeren ik kan je het echt aanraden.

Groetjes Lonkie

hallo,

mijn zoontje van bijna een jaar, heb ik vanaf 10 dagen(eerst bv gegeven, maar dat ging niet goed.) friso normaal gegeven uit een avent fles!! werkte bij mij super!!
Geniet nog even lekker van je zwangerschap, ik mis het zwanger zijn nog erg vaak!!!
veel succes met je keuze!!

groetjes bianca

Hoi,

Friso voeding met Avent flessen.
Ging altijd prima. Ook Friso comfort bij het spugen.

Groetjes,
Linda (mama van Mirte, inmiddels alweer 12,5 mnd)

Terug
Bovenaan