He hoi Welk merk voeding gebruiken jullie?en welke fles bevalt het best?

hallo

mijn dochtertje is nu 12 weken en ik gebruik vanaf dag 1 de voeding van de kruidvat   gaat er bij haar prima in en het scheelt   ook hartstikke in prijs .
en ik gebruik ook vanaf dag 1 de aventfles.

doei doei

hallo

ik heb eerst borstvoeding gegeven
en daarna pas flessenvoeding
ik heb verschillende flesjes ook difrax uitgeprobeerd
maar vond deze allen erg vervelend
er komt veel te veel uit!
ik ben toen overgestapt naar avent
deze gebruik ik nog steeds ben er zeeer tevreden over

ik gebruik nu friso ben ik wel tevreden overis iets goedkoper dan nutrilion en ik moest snel een keuze maken omdat mijn borstvoeding snel achteruitging.

achteraf had ik liever toch nutrilon willen hebben omdat zij medisch aantonen dat het immuunsysteen hierdoor verbeterd wordt.

ach ja maar het kleintje vind friso goed dus waarom zou ik nu nog overstappen

veel succes met het maken van je keuze!

Er werd net geschreven dat aangetoond is dat Nutrilon de weerstand zou verhogen dmv die prebiotische vezels, deze zijn ook aanwezig in Friso alleen maakt Friso hier weinig reclame voor...... feit is wel dat deze vezels in veeeeeel grotere hoeveelheden aanwezig zijn in borstvoeding.

Als ik zou beginnen met flesvoeding dan zou ik kiezen voor preventief hypoallergene voeding. Friso heeft deze voeding en volgens mij nog wel meer merken.
Deze is bijna net zo duur als normale voeding. Ik heb het nu niet over speciale hypoallergene voeding maar over de preventief hypoallergene.

Mijn oudste wilde / kon niet uit de avent flessen drinken (net als wat ik hierboven al las). De gewone flessen van de hema emt een gewone speen gingen wel goed. Zat ik dus met een voorraad Aventflessen ppfff en nu met de borstvoeding van de 2e heb ik dus ook weinig aan die flessen. Koop dus niet een te grote voorraad dezelfde flessen, maar van elk 1 bijvoorbeeld en uitproberen wat lukt en wat niet lukt.

hoi de eerste heeft altijd gewone nutrilon uit de kromme difrax fles gedronken, terwijl de tweede niet uit de difrax fles wou drinken (had net nieuwe gekocht). die kreeg toen nutrilon omneo uit de avent fles.

Terug
Bovenaan