He hoi Welk merk voeding gebruiken jullie?en welke fles bevalt het best?

Hoi        

Ik ben begonnen met borstvoeding, na 10 wkn ben ik daar mee gestopt, ik had het er een beetje mee gehad, zat per keer een uur te voeden.
Ben toen nutrilon hypoallergeen gaan geven met de aventflessen.
Helaas kon fabian niet tegen de nutrilon en ben toen overstapt op similac voeding, en hij heeft nergens meer last van, gebruik nog steeds de avent flessen, ben daar erg over te spreken.

succes verder met je zwangerschap, ik mis het ook nog vaak.

Groetjes Carol

Na het overstappen van bv op fv ben ik aventflessen met nutrilon omneo gaan gebruiken.

bevalt prima! De aventflessen zijn volgens mij ook de meest gebruikte flessen. bij ons op de creche gebruiken ze deze ook.

hoi hoi

Ik gebruik nutrilon hypoallergeen ivm kans op allergie en de kromme difrax fles
Ik heb ong. 7 weken bv gegeven en daarna overgestapt op dit. Bevalt heel goed linsey is nu 6.5 maand en doet het er heel goed op

groetjes danielle

Hoi,

Ik geef NAN HA, nu de opvolgmelk. Via de kraamverzorgster dit advies gekregen. Gaat erg goed. Nooit krampjes gehad.  Ik vind de verpakking ook fijn, in het begin gaf ik borstvoeding in combinatie met flesvoeding en dan is de het fijn dat er 2 kleine verpakkingen in de doos zitten.

groetjes

Hoi,

Na de BV begonnen met Friso normaal met de Aventflessen (die pastte ook op de kolf die ik had) Tessa knoeide behoorlijk met die flessen. Ben toen overgegaan op de difrax flessen (kromme met die smalle spenen) en nu drinkt ze heel erg goed, nooit echt krampjes en de speen wordt niet vacuum getrokken door het zuigen.

Succes met je zwangerschap!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik wil toch iets zeggen over de aventflessen. Mijn zoontje is op de 5e dag na zijn geboorte opgenomen in het ziekenhuis omdat hij niet wilde drinken, niet bij mij (borstvoeding) en niet uit de fles. De verpleegkundige in het ziekenhuis zei toen tegen mij: "Laat me raden, jullie gebruiken zeker Aventflessen". We gebruikten inderdaad die flessen. Zij raadde die flessen af, omdat ze in het ziekenhuis vaak zagen dat deze flessen drinkproblemen veroorzaakten. Voor sommige kinderen zijn de spenen van de Aventfles te breed, daardoor loopt er veel voeding langs het mondje en verslikken ze zich vaker, met krampjes als gevolg. Dit is zeker niet bij alle kinderen het geval hoor, ik ken ook genoeg mensen die zonder problemen met deze fles hun kindje voeden.
UIteindelijk ben ik na ruim 9 maanden borstvoeding overgestapt op Friso
en deze melk krijgt hij met een Difraxfles. Bevalt mij prima!
Succes, en geniet straks lekker van je kindje!

Ik geef  Friso preventief hypo-allergeen (omdat ik allergisch ben) uit de kromme Difraxflessen. Omdat ze nogal gulzig dronk en last had van krampjes ben ik  even overgestapt op Aventflessen, maar daaruit dronk ze heel slecht. Ik heb toen met de Difraxfles verschillende spenen geprobeerd: brede speen, dental speen, 123-speen en de gewone kers-speen,  die laatste werkt bij haar toch het beste.  Dus ben ik teruggegaan naar Difrax. Ik haal het flesje  nu af en toe eruit om haar tussendoor te laten boeren en dat werkt goed.
Ik begreep dat sommige cb's Avent aanraden maar bij ons adviseert het  cb juist de Difraxflessen  Ik denk dat je gewoon moet doen wat jou het beste lijkt. Je kunt altijd nog een ander flesje proberen als het niet goed gaat.

Karin,
mama van Suze, 6 weken oud

Hai, mijn zoontje is 11 weken oud.
Wij gebruiken de Difrax S fles, werkt super !

We gebruikten voorheen ook Avent flessen, maar de helft liep erlangs en hij verslikte zich vaak. Ik heb twee soorten difrax flessen en allebei werken goed.  
De kleine krijgt NAN, dit is een hypoallergene voeding en schijnt een van de lichtste voedingen te zijn, beter tegen krampjes dus. Bij ons werkt het prima.

Suc6 met jullie keuze !!  

Terug
Bovenaan