Heaven

Er valt inderdaad zo echt geen zinnig woord met je wisslen als je niet eens respect kunt opbrengen voor een medemens, dat vind ik toch wel triest. Maar goed blijkbaar is dat jouw manier om met mensen om te gaan.

Zoals ik het zie.. ben je vanaf hier een tijdje geleden vertrokken omdat jou opmerkingen hard en kwetsend zijn.
En heb je je aangesloten bij Voorjaar2007, maar dáár ben je nu ook al lekker de boel op stang aan het jagen over hetzelfde topic...
En nu kom je hier wéér opeens je gram halen??? zo zie ik het, en niet anders...
Erg triest....

Debby

Wat jammer zeg, dat het nu hier ook verder moet gaan. Het verziekt ECHT de sfeer. Heaven, je dringt zo je mening op. Vreselijk gewoon. Dat heeft toch geen zin. Jij denkt anders dan Sil. Nou, prima toch???! Het zou wat zijn als we allemaal hetzelfde dachten. Hou gewoon hierover op want onderand ben je over het hele forum te vinden en ben je alleen maar ruzie aan het zoeken. Dat is toch jammer!!!

Hoi Hoi

naar aanleiding van wat is deze 'ruzie' met heaven????
ik moet wel even op de hoogte blijven hoor hahaha. Ik kan er nu even geen touw aan vast knopen. Kom net nl uit mijn werk en wie kan me even bij praten?

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan