Heaven

Het begon op het topic; ze zijn gek geworden op voorjaar2007.

Sil heeft een opmerking geplaatst, over het oorbellen topic op voorjaar2007.
Dat ze zich nu dus zekerder over haar zaak t.o Heaven voelde (een nog oudere topic hier), omdat ze nu daar ook op haar "plek" werd gewezen.
Bij heaven is dat dus in het verkeerde keelgat geschoten... en vond het dus nodig om dat topic (waar nu 700 berichten op staan) gisteren al te gaan gallen.
Nu vanavond deed ze het dus wéér op het nieuwe topic (kan er maar 700 berichten plaatsen?) ofzo...
En het is juist zo een leuk topic... en ze verziekt gewoon de sfeer... Ik heb zo iets; als je vind dat iemand iets over je hebt gezegd, hou dan de eer aan jezelf en spreek die persson aan door een andere topic te openen.. maar neeeeeee, dat kan blijkbaar niet.

Tja, als je het zo doet, maak je het dus ook mijn zaak..
Snap je het nog???

Groetjes Debby

@ debby

nee ik snap er eigenlijk niets van hahahaha. Zal wel aan mij liggen hoor.
Heaven moet idd niet gaan zieken, daar kan ik ook niet goed tegen. Je mag best je eigen mening zegen en zeggen dat je het ergens niet mee eens bent. Maar zeg dan wel dat jij dat zo vind en dat andere best hun eigen mening mogen hebben.
En inderdaad hou de eer dan aan jezelf als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent en laat het lekker zo. Niet iedereen kan het nu eenmaal met elkaar eens zijn. We zijn allemaal verschillend en denken allemaal anders. Das trouwens maar goed ook .
Anders zou het wel heel saai zijn op de wereld.

Groetjes judith

Maar het gaat er voor mij om, dat ze op een (voor ons) hele leuke topic, een beetje gaat zitten kibbelen over een opmerking...
Hoe zielig ben je dan??

Groetjes Debby

respect voor je medemens haeven??? ik denk dat jij zelf niet eens begrijpt wat dat inhoudt, ik weet die topic van "oorbellen"nog heel goed, en wat jij daar neer durfde te zetten was pas respectloos en kwetsend, en dat je nu zo loopt te zieke, eigenlijk gewoon zielig........

hoi

wat is hier aan de hand??
waar is de gezelligheid van het forum??

praat me aub effe bij ben effe weg geweest (2dagen) ivm ziekte

greets m

HEAVEN, ZOUT EEN END OP!!

GA FF ERGENS ANDERS DE BOEL VERZIEKEN!!

Hier heb ik dus echt geen zin in.. Ik ben op het forum om ff leuk te kletsens over dingen, niet om er sjagarijnig van te worden.

WEGWEZEN!!

Bianca

Terug
Bovenaan