heb een licht streepje maar mijn nod is pas zondag ?!

ow ja nog even dit:

ik heb zojuist iets over mezelf verteld niet om de aandacht mee te krijgen maar om aan te geven dat er in je leven veel mis kan gaan en ellende maar als je sterk genoeg bent zoals ik overleef je alles en creeer je je eigen persoon.
ik ben niet haatdragend   en ga ook niet alles meer verklaren wat er gebeurd is.
het is een rottijd geweest destijds maar ben er heel goed en sterk uitgekomen.
heb een stabiel   en gelukkig leven en ben dan ook erg blij dat ik wel heb durven trouwen en voor kinderen durf te gaan.
heb me niet af laten schrikken door dit alles en geef mijn eigen leven kleur en inhoud.

zo dat was best even serieuze stuff nu over naar orde van de dag..

snak naar een roseetje zo lekker in de zon maar ja....  geen goed plan niet haha

quote: estertje30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2007 12:25:36')); verder was ik wat onzeker omdat mijn borsten nu minder gevoelig waren en ik af en toe wat krampjes,steekjes en weeigig gevoel heb onderin de buik bij mijn schaamstreek.
dikke kus ester

Hoi Esther,
De 1e keer dat ik zwanger was had ik wel gevoelige borsten en de 2e keer echt totaal niet, misselijk ben ik nooit geweest. Dus dat zegt inderdaad niets hoor. Iedereen is weer anders. Kan me wel voorstellen dat als je morgen bij de ha te horen krijgt dat je inderdaad zwanger bent dan pas echt blij kan zijn. Nu heb je misschien toch steeds in je achterhoofd; misschien ben ik toch niet zwanger.
Succes morgen en laat je het ons snel weten?
Groetjes Tara

hoi!

ik heb vanochtend telefoon gehad en mijn waardes waren te laag. heb nu weer bloedgeprikt en hopelijk vandaag nog uitslag. als het vermeerderd is zitten we in de race en zoniet dan kan ik dus een miskraam verwachten
weet niet goed wat te denken maar kan nog alle kanten op.
wie weet was ik vrijdag wel NET zwanger..
houd de moed er nog ff in en wat er dan komt zie ik dan wel.

xxx ester

Hoi,

Jee, wat vervelend dat je zo in de onzekerheid moet zitten!!
Hopen dat ze je na deze bloedtest zekerheid kunnen geven, dat ze kunnen vertellen waar je aan toe bent. Krijg je het vandaag gelijk te horen??
Zal voor je duimen.

Groetjes Tamara

hoi estertje,
wat bedoelen ze met de waardes te laag?
je bent toch wel gewoon zwanger dan maar ze zijn nog laag.
je test ook iedere keer positief dus ik denk dat je gewoon zwanger bent.
is allemaal wel raar vind je niet?
ik hoop dat je vandaag de uitslag nog krijgt zodat je weet waar je aan toe bent.
gr lisette

ja dit is bijna bij het idiote af vind ik.
toen ik afgelopen week testte was ik zowiezo 4 dgn te vroeg en wie weet nog maar net zwanger..
het vreemde is dat de HA vanaf begin neigt om aan te geven dat het wel eens niet goed kan gaan.
ik hoop zo dat er een steigende lijn in de waardes zitten..

uitgaande van de laatste bloeding 26 maart zou ik dus zondag mijn nod dag hebben.
maar ja, die bloeding was geen gewone menstruatie en daarom zijn er zoveel twijffels bij de HA

mijn waardes waren vrijdag 43 en dat was te laag zei ze..heb het opgezocht maar de waardes kunnen tussen de 3 en 436 zijn op dag 28..?

ach ja, heeft ook nix geen zin als het nu niet is gestegen dan klopt er zowiezo iets niet toch?
er zitten dan weer 4 dgn tussen

idioot gedoe allemaal zeg..

aan de andere kant weet ik straks wel direct of ik kan verwachten dat het misgaat, ook bepaalde zekerheid hoe stom het klinkt.

hoop wel einde van de middag iets te horen, mijn geduld wordt zo op de proef gesteld en dat is een karaktertrek wie ik niet heb..en al helemaal niet met iets als dit.

mijn man wil gewoon de zekerheid naast de uitslag van de test en ik hoop dan maar van harte dat het goed zal uitpakken.

ben wel minder enthousiast over een goede afloop merk ik

nog even volhouden

xxx es

Terug
Bovenaan