Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

A

Anoniem

Guest
Hoi Lady's

Ik vind het zo erg om het te zeggen, maar ik heb het wel even gezien.
Begrijp me niet verkeerd, het zwanger zijn is prachtig en heb nergens niet echt last van.
Ben niet misselijk geweest alleen ontzettend moe.
Heb geen last van maagzuur of spierkrampen ( althans niet zo vaak )
Maar ik heb een dubbele hernia in mijn onderrug en nu waarschijnlijk nog een in het midden van mijn rug en die pijn is niet meer om te doen.

Het enige wat ik zo ongeveer nog kan is liggen en daar word je dus niet vrolijk van.
Heb heel de dag door zo verschrikkelijk last van mijn rug dat ik niet eens meer 15 minutjes achter elkaar kan  lopen.
Staan kan niet langer dan 3 minuten en voel me zo lui.
Ik baal hier zo van want als ik mijn ventje voel breakdancen in mijn buik glunder ik helemaal en geniet ik er door en door van.
Niets zo mooi als dat, maar de pijn neemt heel mijn goede zin zo weer weg.

Ach, niet dat jullie er iets mee kunnen maar even mopperen is toch fijn !

Liefs Esther ( 29 weken 6 dagen )

Hoi Esther,
Kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje doorheen zit. Had ik ook met 30weken, en dat terwijl ik geen klachten had.
Heel erg veel sterkte!
gr.Eveline

Ik denk dat het weer zo'n slimme truuk van moeder natuur is...

Als je tegen het eind van je zwangerschap er geen genoeg van zou krijgen zou je helemaal opzien tegen de bevalling, maar omdat je tegen het end niet kan wachten tot je baby er eindelijk uitkomt lijkt de bevalling opeens niet zo eng/zwaar meer.... Want de bevalling weegt dan in heftigheid niet meer op tegen nog langer met je baby in je buik doorlopen

Best slim dat moedertje natuur...

Liefs nika

(en sterkte met de laatste lootjes)

Ik begon ook al met 25 weken, maar snds 30 weken word het lichamelijk steeds zwaarder, gelukkig achteraf gezien gaat het nog best snel, maar ben helemaal kapot ben nu 37 weken vandaag!   heel veel sterkte meisje!!

Ja, dat gevoel ken ik ook.
En ik ben pas 26 weken zwanger.....
Het is niet dat we willen dat de beeb er nu al uit komt, maar dat je het op een gegeven moment zat bent. Best zwaar zo'n dikke buik en vooral als je er nog eens andere klachten bij krijgt (en ik jouw geval dus helemaal!!!)

De laatste loodjes.....

nog even doorbijten en sterkte !!

Achteraf ben je het allemaal weer snel vergeten, echt!

Groetjes Renata.

Hey ester,

Ik geef je groot gelijk,zit hier ook zo.
Kan nu ook niets meer als liggen en liggen en nog eens liggen...
Je weet mss dat ik ook problemen heb met men rug,heb een gescheurde wervel onderaan men rug en nu met de zwangerschap is het alleen nog maar erger geworden.
Kom gwn niet meer buiten,en als ik dan toch eens buiten kom heb ik drie dagen nodig om te recupereren...
Ben gisteren de suikerboontjes gaan bestellen en vlug naar ikea geweest en ja hier lig ik weer he.
Dan ook  11 kilo bijgekomen dus ja zal er ook wel mee te maken hebben e,altijd 49 gewogen en nu 60.
Kan ook niet meer doen dan altijd maar rusten en rusten.
Ik heb wel in men bed een elektrish deken en als ik veel last heb zet ik dit even op en dit helpt wel,mss een tip voor jou,of ja een kersenpit kussen of zo,dat is het enige waar we op deze moment kunnen op rekenen he,spijtig genoeg.
Dan men buik,zo groot als een voetbal,zit allemaal in de weg,kan men eigen schoenen dus niet meer aan doen :)
Ben nu 29 weken en 2 dagen en zal men keizersnede krijgen op 26 oktober dus is nog tien weken en ben ook heel hard aan het aftellen hoor.
Ik heb ook een perfecte zwangerschap al gehad tot hier toe,ook nooit ziek geweest bijna maar ja alleen die rug he.
Ben echt nog aan het twijfelen over men operatie aan men rug want zie dit echt niet zitten maar ja zal beetje afwachten tot na de bevalling en dan wel zien he.
Ik heb de laatste week wel elke dag al een bloedneus gehad...
Ga toch eens aan men gyn vragen of dit bv niet erg is of zo.
Al een geluk dat we onze tv en internet nog hebben he :)
Stel je voor dat we over 50 jaar trug leefden amai dan werden we helemaal gek :)
Ik wens je nog veel sterkte toe en ja veel rustgenot :)
Liefs orchideke

Lieve dames

Ik wil jullie ook een hart onder de riem steken maar ik ben niet zwanger we zijn al 2 jaar aan het proberen.      denk maar zo
er zijn zoveel mensen die met jullie willen ruilen een klein wondertje in de buik ook al hebben jullie het moeilijk wees dankbaar dat het zo is kan me niet voorstellen hoe het moet voelen ( als het kon nam ik het over ) maar onze tijd komt nog
heel veel succes met de laatste loodjes en misschien is het wel de laatste keer dat je het mag mee maken dus jullie kunnen het wel

(bedoel het alleen maar goed hoor is geen aanval)

liefs ikke

Terug
Bovenaan