A
Anoniem
Guest
Hoi Lady's
Ik vind het zo erg om het te zeggen, maar ik heb het wel even gezien.
Begrijp me niet verkeerd, het zwanger zijn is prachtig en heb nergens niet echt last van.
Ben niet misselijk geweest alleen ontzettend moe.
Heb geen last van maagzuur of spierkrampen ( althans niet zo vaak )
Maar ik heb een dubbele hernia in mijn onderrug en nu waarschijnlijk nog een in het midden van mijn rug en die pijn is niet meer om te doen.
Het enige wat ik zo ongeveer nog kan is liggen en daar word je dus niet vrolijk van.
Heb heel de dag door zo verschrikkelijk last van mijn rug dat ik niet eens meer 15 minutjes achter elkaar kan lopen.
Staan kan niet langer dan 3 minuten en voel me zo lui.
Ik baal hier zo van want als ik mijn ventje voel breakdancen in mijn buik glunder ik helemaal en geniet ik er door en door van.
Niets zo mooi als dat, maar de pijn neemt heel mijn goede zin zo weer weg.
Ach, niet dat jullie er iets mee kunnen maar even mopperen is toch fijn !
Liefs Esther ( 29 weken 6 dagen )
Ik vind het zo erg om het te zeggen, maar ik heb het wel even gezien.
Begrijp me niet verkeerd, het zwanger zijn is prachtig en heb nergens niet echt last van.
Ben niet misselijk geweest alleen ontzettend moe.
Heb geen last van maagzuur of spierkrampen ( althans niet zo vaak )
Maar ik heb een dubbele hernia in mijn onderrug en nu waarschijnlijk nog een in het midden van mijn rug en die pijn is niet meer om te doen.
Het enige wat ik zo ongeveer nog kan is liggen en daar word je dus niet vrolijk van.
Heb heel de dag door zo verschrikkelijk last van mijn rug dat ik niet eens meer 15 minutjes achter elkaar kan lopen.
Staan kan niet langer dan 3 minuten en voel me zo lui.
Ik baal hier zo van want als ik mijn ventje voel breakdancen in mijn buik glunder ik helemaal en geniet ik er door en door van.
Niets zo mooi als dat, maar de pijn neemt heel mijn goede zin zo weer weg.
Ach, niet dat jullie er iets mee kunnen maar even mopperen is toch fijn !
Liefs Esther ( 29 weken 6 dagen )