Hey,
Ja zeker en vast zijn wij gelukzakken met die premie,denk dat het toch iets meer als 1000 euro is he,krijg hem in september...
Heb wel alles al gekocht voor men meisje dus ga dit als ze geboren word op een spaarrekening zetten voor haar..
Ja bij mij ligt het een beetje anders met men ex vriend...
Als ik drie maand was waren we op een BBQ en hij dronk altijd veel en heeft hij een bord in men gezicht gesmeten en zo van die dingen...
Ik heb dan heel duidelijk gezegd dat dit echt niet kon en heb hem nog een laatste kans gegeven want was niet de eerste keer dat hij zo'n dingen uitstak en zo,was ook een vechter en zo van die dingen,als ik alles moet vertellen wat hij mij heeft aangedaan ben ik nog wel uren bezig hoor..
Dan als ik 16 weken was waren we iets gaan drinken op cafe en ja weeral dronken natuurlijk en ineens was hij weg,ik ben dan naar huis gegaan en lag in men bed tv te kijken en enkele uren later stond hij op de raam van men kamer te kloppen en heb ik hem binnen gelaten,ik zei van waar heb je gezeten maar geen reactie en hij durfde soms wel eens iets van drugs nemen en ik had gezegd toen van sorry maar je word papa en je moet u verantwoordelijkheid opnemen,oftewel stop je oftewel laat je mij en men dochtertje daar buiten,ik mag er niet aan denken dat ze als ze wat groter was een van die dingen in haar mondje stopt of zo..
Hij had toen beloofd om ermee te stoppen maar die avond was het dus weer zover...
Ik heb toen tegen hem gezegd we zullen er morgen wel over praten als je nuchter ben want nu haalt dat toch niets uit.
Hij begon mij ineens te pesten met zen vuile kousen in men gezicht te duwen en heb blijven zeggen dat hij ermee moest stoppen maar hij greep men arm vast en wrong die dus om en heb ik mij na een tijdje kunnen losrukken,ik ben dan rechtgestaan en hij riep heel hard van zijn gerief in te pakken,heb dit dan direct gedaan en hij is naar mij gekomen en duwde met zen voorhoofd tegen dat van mij,ik ben nu ook niet iemand dat zich laat doen dus ik bleef gwn staan en heeft hij weer een arm vastgenomen en ja,ik riep toen weer van mij los te laten en daardoor riep men vader van in de living van hey wat is dat allemaal daar en hij is dan geschrokken en is naar men raam gelopen voor erdoor weg te gaan(slaap beneden he) maar ondertussen had hij men gsm vast en wou die meenemen en ik riep van hey men gsm hier e,en ik had een van nokia zo om open te klappen en hij heeft die gwn in twee gebroken en dan naar men voiture gelopen dat ik toen juist had gekocht en wou die dus ook stuk doen en smeet ze weg,die is dan op men bed terrecht gekomen en al een geluk is daar niks aan,dan was hij door men raam gegaan en heeft hij nog een deel van men gsm naar mij gesmeten en kon mij nog juist omdraaien en dat is dan op men rug terrect gekomen en ja de dag erna zo blauw als iets.
Toen heb ik echt bij mezelf gezegd,nu is het genoeg geweest,onze papa zei ook nog van stel dat u kindje al in de voiture lag,wat dan?
Kheb toen echt een moeilijke tijd gehad en zag het even allemaal niet meer zitten hoor,heb hier opt forum er veel over gepraat en heb echt veel steun gehad.
Ook hier thuis heb ik veel steun gekregen en dat doet ook veel,mama zei direct van ja blijft hier maar wonen hoor met je kindje.
Als ze geboren is komt ze ook op mijn naam want wil niet dat hij haar ziet,is mss cru dat ik dat niet toe laat maar echt kwil het niet hoor,hij is dan alcoholieker en zen moeder ook en ze wonen op een appartementje dat heel klein is en hij slaapt er zelfs in de zetel en zo dus...
Ik mag er niet aan denken dat hij weer zat is of zen moeder en haar laat vallen of zo.
Wil ook geen alimentatie want dan mag hij haar zien.
In het begin heeft hij gedreigd dat hij het kindje ging afnemen van mij en bla bla bla maar ik weet zeker dat hem dat niet gaat lukken aangezien zijn verleden want moet niet anders doen dan naar de politie en zo van dingen die hij uitsteekt dus de kans dat hij haar zou mogen zien als hij naar de rechter gaan is klein.
Nu sinds dat hij weet dat het een meisje word is het allemaal veranderd hoor,hij moet er nu zeker niets meer van hebben en ben ik ook niet kwaad voor want nu laat hij ons toch wat gerust,meestal toch...
Onlangs moest hij hier nog zijn gerief komen halen en dat is met veel zever gebeurd en hij stuurde berichten naar mij dat echt erover waren he.
Ik zal het eens zeggen hoe hij het zei....
Wacht maar meisje ik stamp u joenk uit uwe buik....
Echt zo van die dingen he,mijn papa heeft kanker en is echt niet zo goed voor de moment en dan zei hij van ja je kan al mee met u vader lijk da jij zo mager bent,twee kankerpatiente bij elkaar...
Echt zo van die dingen heb ik moeten pikken,zelfs berichtje van zen moeder waarin staan...Ik hoop als je bevalt dat je het niet haalt...
Nu voor de moment is het weer stilte en hoop echt dat het zo blijft want heb tegen ons mama gezegd als hij nu nog mij blijft lastig vallen dat ik klacht ga indienen want ben dit echt zo beu he.
Mja dit is zowat men verhaaltje en ja sorry dat het zo lang duurde maar dan weet je nog niet alles hoor,denk wel dat jullie nu begrijpen dat ik men dochtertje niet bij hem wil

Soms denk ik ook van oke het is zijn dochter en heeft het recht om haar te zien maar ik wil echt niet dat haar iets overkomt en als ik dat zou toelaten weet ik dat dit vroeg of laat wel gebeurd en daarom wil ik het echt niet.
Ik ben normaal uitgerekend voor 1 november dus hij denkt dan dat ze dan geboren word maar ja het zal zoiezo ten laatste 26 oktober zijn door men keizersnede dus is wel goed want als ik dan de 26 beval zal ik tegen de eerste al trug thuis zijn en hij zou wel in het ziekenhuis een scene durven komen maken en hier bij ons thuis komt hij niet dus dat is wel men geluk he.
Liefs orchideke