Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Ken het gevoel. Voel me af en toe zo schuldig dat ik het zat ben. Maar goed, dan voel ik de kleine weer schoppen en kan ik er weer zo blij van worden, wat de klachten en kwaaltjes weer een beetje naar de achtergrond schuiven....

Sterkte met de laatste loodjes....

Hoi allemaal,

ik dacht wel even dat ik de enige was die het zo zag, maar dat is dus niet zo.
Het zit me gewoon even niet mee maar dat vind ik niet zo erg aangezien ik niet wil ruilen met de mama's die maandenlang ziek zijn of geweest.
Nu ben ik van de week ook nog eens "geopereerd" aan een flink abces op mijn onderbuik zonder verdoving en sinds die ervaring, piep ik wel anders.

De rugpijn is echt vervelend, maar ik vind niet meer dat ik mag mopperen.
P3 als ik jou verhaal lees krijg ik echt kippenvel.
Ik ben uitgegaan van minimaal een jaar voor ik zwanger zou zijn omdat ik voor de zwangerschap 110 kg woog.
En je weet wat ze zeggen van vrouwen met flink overgewicht.
Nu was het dus binnen 6 weken raak en ik was dus ook echt in shock !!!
Hardstikke leuk hoor, maar zo snel had ik nooit van mijn leven verwacht.
Ik vind het echt heel erg dat het bij jullie zo lang duurt en ik hoop ook echt voor je dat het binnenkort snel raak mag zijn ( op welke manier dan ook )
Ik heb er eens over nagedacht en vind ook echt niet dat ik over iets ook maar mag klagen als ik lees dat sommige mensen zo'n moeite hebben met kindjes krijgen.

Je hebt mijn zicht op de dingen echt verandert en ik leef echt met je mee !!!

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en P3 het gaat helemaaaal goed komen !!

Liefs Esther ( 30 weken )

lieve esther

Lief van je berichtje, was bang dat het verkeert begrepen werd
Ik weet zeker dat wij ook aan de beurt komen!!!
Misschien zie je het even niet meer zitten omdat je zo'n zware operatie achter de rug hebt en dat nog zonder verdoving vind ik echt knap van je
verder  heel veel sterkte en succes met jullie babytje en met het herstellen
bedankt voor het positief oppakken van mijn berichtje (want dat was de bedoeling)

liefs

Nou P3...
Ik moet eigenlijk mijn berichtje schrappen want voel me stukken beter :D
Komt denk ik grotendeels omdat ze zaterdag de meubeltjes hebben geleverd !!!
Want sinds zaterdag ben ik zo actief !!
Heb geen last van mijn buik meer totaal niet eigenlijk al na 2 dagen was de pijn zo goed als weg en ben als een paar dagen zo driftig aan het poetsen en het ruimen hahaha.

Ligt al een stapel klaar voor het recyclagepark en heb gister om 21.30 mijn badkamer van boven tot onder gesopt.
Ik weet niet of nesteldrank ook al met 7 maandenkan komen anders ben ik gewoon neurotisch bezig haha.
Alleen heb ik dan 's avonds wel gruwelijk last van mijn rug maar ja dat kan ook niet anders he !!

Maar even iets anders en ik weet niet of ik zo brutaal mag zijn maar ben je nog bezig met je oorspronkelijke cyclus of met een IVF programma of iets?
Ik geloof dat je toch na een jaar al naar de huisarts kan gaan voor andere opties?
Mijn vriend had al een kindje toen ik hem leerde kennen en ik heb altijd schrik gehad dat ik niet zwanger zou raken.
Want ja, als het niet zo lukken zou het niet aan hem liggen he?
Dat was best wel een druk, maar weer eens drukte om niks.. ben gewoon een stresskip.

Ik hoor het wel liefs Esther

hoi esther

goed als het nestdrang is heb je dat ook gehad he hahah
Ik had altijd zo iets van het zal wel komen en elke maand ging weer voorbij,
toen had ik me aangemeld op het forum (maar ik leesde al meer als een jaar mee)   en vertelde mijn verhaal dat ik mijn eisprong pas in de 3 de week krijg en wel een cyclus van 28 (soms 2 dagen te laat) en er is een meisje waar ik mee kletste en wat ze zei klopte eigelijk met de innesteling enz... ik had er nooit zo over na gedacht.
maar dat komt om dat ik er met niemand over kan kletsen toen ik dat tegen mijn vriend zei hadden we zo iets van dan gaan we nu toch maar na de dokter  (jammer dat we het niet eerder hebben gedaan maar ja) en zo komt het dat we volgende week pas bij de gynocoloog moeten komen ben erg benieuwd. hopelijk komen wij nu eens aan de beurt mijn zusje heeft ook net een zoontje gekregen zij is bevallen op 30 weken en heeft de hele zwangerschap bloed verloren en in het ziekenhuis gelegen maar nu is alles goed met mijn neefje en echt een schatje
Als zo iets is hield ik me eraan vast van msschien dat het voor ons nog niet is weggelegt stom he want mss is het een kleinigheidje

sorry voor mijn verhaal maar hoe ver ben jij en weet je al wat het wordt en had je al een kindje he
veel poets plezier en tot schrijfs

Hey ester,

Die nesteldrang is hier ook hoor en ja soms kan ik natuurlijk niet anders dan maar in bed liggen maar soms heb ik dan weer momenten dat het ineens heel goed gaat en dat ik ineens alles aankan,zo lijkt het dan toch natuurlijk want ja als ik dan in men bed kom s'avonds kan ik er niet meer uit want blokeerd alles maar heb ik het toch weer gehad he.
Ik ben nu stilletjes aan al men zak aant maken voor het ziekenhuis,heb nog negen weken te gaan maar denk dat dit ook bij die nesteldrang hoort :)
We moeten nog maar even op onze tanden bijten he.
Sorry dat ik niet eerder reageerde maar was vergeten dat ik een reactie geplaatst had en ja idd zoals iemand hier al zei mogen we blij zijn dat we een wondertje krijgen want voor sommige gaat het allemaal niet zo snel en heb echt begrip voor die mensen hoor.
Voel mij soms ook wel schuldig als ik daar allemaal zo over nadenk,bv mijn zus heeft 5 miskramen gehad voor ze zwanger was van haar kindje,dus eigenlijk 4 miskramen en bij de laatste zwangerschap had ze een tweeling maar heeft een vruchtje het spijtig genoeg niet overleefd en ja als ik dan denk hoe ik dan zwanger ben geworden,eigenlijk totaal niet de bedoeling dan voel ik me soms wel raar.
Nu is men meisje zeker en vast gewenst hoor,was gwn even wennen omdat ik nog maar 22 ben en totaal nog niet aan kindjes dacht en ook al ga ik nu een alleenstaande mama zijn ik zal echt men best doen om mijn kindje alle liefde te geven dat het nodig heeft en dat is toch wel het belangrijkste he.
En aan alle vrouwen waar het nog niet gelukt is...ik wens jullie echt veel sterkte toe en hoop dat jullie binnekort ook jullie wondertje mogen verwachten hoor.En als wij hier als zwangere eens klagen,neem dit dan niet te persoonlijk op,denk dat ons hormonen ook wel een beetje een rol speelt :)
Veel sterkte
Liefs orchideke

hoi orchideke

Mijn bedoeling is om de mensen wat zwanger zijn te helpen omdat ze het even niet meer zien zitten!!
ik denk dat het soms zo moet zijn dat sommige er langer over doen ook al is dat niet eerlijk, maar er zijn meer dingen niet eerlijk in het leven en nu gaaat het over een zwangerschap snap je??
het is alleen goed dat we op het forum over zo dingen kunne praten en ik denk dat als je een beetje begrip hebt (in de ruimere zin) dat ook jij snapt wat ik bedoel
ik gun jullie dat ook echt met heel mijn hart maar wil jullie (de mensen wat zwanger zijn)
helpen om hun moeilijke periodes door te komen, want ik kan me voorstellen als je geen mensen kent (al is het van horen of schrijven) dat je je niet kunt verplaatsen in hun ???
misschien moest ik ooit voor een 2 de x (maar eerst proberen voor een eerst) zwanger zijn ik er ook door heen zit snap je het of ???
Heel veel succes en voel je vooral niet schuldig meisjes vrouwen

groetjes

ene orchideke

ik vind het ook knap voor de vrouwen die door een of andere reden hun kindje allen moet opvoeden,
heel vel sterkte meid en met jou kindje komt het ook wel goed!!!!!!!!

groetjes

Terug
Bovenaan