Hey ester,
Die nesteldrang is hier ook hoor en ja soms kan ik natuurlijk niet anders dan maar in bed liggen maar soms heb ik dan weer momenten dat het ineens heel goed gaat en dat ik ineens alles aankan,zo lijkt het dan toch natuurlijk want ja als ik dan in men bed kom s'avonds kan ik er niet meer uit want blokeerd alles maar heb ik het toch weer gehad he.
Ik ben nu stilletjes aan al men zak aant maken voor het ziekenhuis,heb nog negen weken te gaan maar denk dat dit ook bij die nesteldrang hoort 🙂
We moeten nog maar even op onze tanden bijten he.
Sorry dat ik niet eerder reageerde maar was vergeten dat ik een reactie geplaatst had en ja idd zoals iemand hier al zei mogen we blij zijn dat we een wondertje krijgen want voor sommige gaat het allemaal niet zo snel en heb echt begrip voor die mensen hoor.
Voel mij soms ook wel schuldig als ik daar allemaal zo over nadenk,bv mijn zus heeft 5 miskramen gehad voor ze zwanger was van haar kindje,dus eigenlijk 4 miskramen en bij de laatste zwangerschap had ze een tweeling maar heeft een vruchtje het spijtig genoeg niet overleefd en ja als ik dan denk hoe ik dan zwanger ben geworden,eigenlijk totaal niet de bedoeling dan voel ik me soms wel raar.
Nu is men meisje zeker en vast gewenst hoor,was gwn even wennen omdat ik nog maar 22 ben en totaal nog niet aan kindjes dacht en ook al ga ik nu een alleenstaande mama zijn ik zal echt men best doen om mijn kindje alle liefde te geven dat het nodig heeft en dat is toch wel het belangrijkste he.
En aan alle vrouwen waar het nog niet gelukt is...ik wens jullie echt veel sterkte toe en hoop dat jullie binnekort ook jullie wondertje mogen verwachten hoor.En als wij hier als zwangere eens klagen,neem dit dan niet te persoonlijk op,denk dat ons hormonen ook wel een beetje een rol speelt 🙂
Veel sterkte
Liefs orchideke