Heb je recht op twintig weken echo????

hoi,

volgens mijn wordt het wel vergoed, kijk maar naar www.echobureau-utrecht.nl en klik daarna naar prijzen.

groetjes van hanane

He a.s. moeders.

Ik verbaas mij er echt over dat er zo'n discussie is over de 20 weken echo.
Volgens mijn verloskundige heeft iedere zwangere vrouw inderdaad gewoon recht op die echo. Waarom? Omdat je met deze echo erachter kan komen of het kindje ook lich. afwijkingen heeft. Als je deze wil, is voor jezelf.
Ik had verwacht dat ik er een videofilm van zou krijgen. Heeeellllaaaas. Alleen een fotoootje.

succes ermee

gr liesbeth

Die discussie is ook helemaal niet nodig. Het is gewoon een feit dat nog niet iedere ziektekostenverzekeraar hem vergoed!!!

Helaas maar waar. Ik ben wel van mening dat het zo zou moeten zijn.

Groetjes Nova

Hoi!

Heel toevallig was ik gisteren bij de verloskundige en daar kwam de 20 wkn echo ook ter sprake. Ik ben bij Zilveren Kruis verzekerd, en ook deze vergoed de 20 wkn echo niet.

Toen ik vroeg waarom niet, bleek dat de verzekeringsmaatschappijen pas per 1 januari 2007 verplicht zijn deze te vergoeden.
Tot die datum dus niet. Nu doen de meeste maatschappijen hier niet moeilijk over en hebben besloten het nu al op te nemen in het pakket, maar sommige maatschappijen volgen heel strikt de afspraken en denken er niet over om de verzekerde iets extra's te bieden, zoals de 20 wkn echo.

Hoop dat je hier iets mee kan!
Groetjes, Sigrid H.

Terug
Bovenaan