heb kutnieuws gehad en voel me rot

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

6 jaar geleden werd er een knobbeltje in mijn borst ontdekt. Ik was toen pas 24.
Werd de volgende dag door de huisarts gebeld dat ik langs moest komen.
Daar werd mij verteld dat ik borstkanker had en mijn borst er waarschijnlijk af zou moeten. Zit je dan.... in de bloei van je leven. Het erge is dat ik het mijn ouders moest gaan vertellen. Zij zijn al een zoon (mijn broer) verloren aan bloedkanker en nu kwam ik met dit nieuws. Ik kan je vertellen dat was het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen. Ze gingen kapot. Na anderhalve maand onderzoeken MRI en operatie bleek het dus helemaal geen borstkanker te zijn maar mastopathie. Natuurlijk waren we allemaal heel blij maar toch zit de schrik er goed in.

Afgelopen april ben ik 30 geworden. Dat betekent dat je de welbekende oproep voor een uitstrijkje krijgt. 3 weken geleden ben ik gegaan. Vervolgens heerlijk op vakantie. Wordt ik vandaag op mijn werk door de assistente van de huisarts gebeld dat mijn uitsttrijkje niet goed was. Ik had pap 3b en dat zijn onrustige cellen. Ik kan dus baarmoederhalskanker hebben......Ben zo verdrietig. Heb al zoveel meegemaakt en dan gaat het weer iets beter krijg je dit. Ik probeer positief te zijn want het hoeft ook niets te zijn, maar toch. 3 november moet ik voor een punctie en verder onderzoek. Heb mezelf al voorgenomen nog niets tegen mijn ouders te zeggen. DAt kan ik ze echt niet aandoen. En misschien is het niets. Maar ben stiekem toch wel een beetje bang. Fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Wil het tegen niemand zeggen omdat er altijd wel wat met mij aan de hand is en het nu juist beter ging.

Groetjes Jiska

hoi hoi

jeetje wat rot zeg, of heel plat gezegt wat een KUTZOOI!!!

ik kan me voorstellen dat je bang bent, tis ook niet nix wat ze je vertellen/ verteld hebben.
maar ik denk dat het wel verstandig is om er met iemand over tepraten..
praten is erg belangrijk, of schrijf het van je af.. anders blijf je er ook maar mee zitten en dan duurt wachten echt heeeeeeel lang..

hoop voor beter nieuws..

groetjes Simone

mv Mart en 13wk zw

He meissie wat een klotenieuws toch! Ik kan me voorstellen dat je even flink van je stuk bent!! Enne voor zover dat jij denkt dat je altijd iets hebt....je doet het niet express he!!!! De wet van murphy noemen ze dat! Het is lief dat je rekening houdt met andere mensen maar je mag jezelf best even voorop stellen hoor!!

Sterkte meid!
lfs ing

Hoi Jiska,

Zit met kippenvel je verhaal te lezen. Wat ontzettend oneerlijk dat het jou nu weer moet gebeuren. En balen dat het altijd zo lang duurt voor je echt duidelijkheid hebt. Dat wachten is verschrikkelijk. Weet dat je altjd hier terecht kunt voor een luisterend oor. Kan me goed voorstellen dat je je ouders niet weer lastig wilt vallen maar vertel het wel aan iemand zodat je er over kan praten. Heel veel sterkte meis en ik hoop met heel mijn hart dat het niets is

Linda

hoi Jiska,

DAMN...wat een moeilijke situatie!
Ik kan je niet meer zeggen dan dat je hier natuurlijk altijd je verhaal kwijt kunt en dat we je proberen te steunen, maar ik kan me voorstellen dat je je even kote voelt.
Het zit ook niet mee als ik dit allemaal lees...
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met het wachten en natuurlijk hoop ik dat het verdere onderzoek goed uitvalt.

Tamar

Hoi,

he wat een klote nieuws, hopelijk is het niets en valt het allemaal mee. Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en probeer er inderdaad toch met iemand over te praten, je kunt natuurlijk altijd hier alles van je aftypen!

Groetjes en een dikke knuffel
Alberdien

jeetje wat een kutzooi zeg,
das geen leuk nieuws
ik denk zelf dat het wel goed is om er met mensen uit je omgeveing over te praten want het houdt je toch bezig en het zal toch je doen en laten veranderen nu,
je kan je verhaal aan iemand kwijt en je krijgt steun en staat er dan ook niet alleen voor
je kan natuurlijk altijd hier je verhaal ook kwijt maar zou toch ook uit je omgeveing iemand je verhaal vertellen, je hoeft het niet tegen iedereen te zeggen maar in elk geval tegen een goede vriend of vriendin?
meid ik hoop echt dat het allemaal meevalt en denk aan je
sterkte en hou ons op de hoogte

liefs ilona

Hoi Jiska,

Wat verschrikkelijk! Ik hoop dat er niets aan de hand is. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.....

In ieder geval een hele dikke knuffel!

liefs Maris

Terug
Bovenaan