heb kutnieuws gehad en voel me rot

Hoi Jiska,

Wat een ongeloofelijk klote nieuws. Ik snap goed dat je flink overstuur bent!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want zo in spanning zitten is vreselijk.
Ik hoop echt dat het allemaal mee valt... ga voor je duimen!

Sterkte meis!!!

Liefs Linda

hoi meid

inderdaad wat een klote nieuws zeg,snap dat je het voelt als moet mij dit nu weer overkomen.hoop dat het meevalt voor je.snap dat je het moeilijk vind om aan je ouders te vertellen,die hebben dus ook al het nodige voor hun kiezen gekregen.vreselijk
veel sterkte
groetjes petra

Hoi Jiska,

Wat een KLOTE ZOOI dit zeg!! Waarom moet dit nu net gebeuren hé. Ondanks dat verder onderzoeken meer moeten uitwijzen is het wel klote om zon telefoontje te krijgen. Daarbovenop moet je dan ook nog wachten tot 3 november voor er weer wat gedaan wordt.....

Ik snap soms niet waarom mensen dit moeten meemaken...
Ik leef en denk en duim met je mee lieverd...

En lucht hier lekker je hart.....we zullen er voor je zijn (dichtbij en toch ver weg)!!

Liefs Saskia

Oh wat een verschrikkelijk klote nieuws zeg!
pfff ik weet ongeveer hoe je je voelt, toen ik een knobbeltje in mijn borst vond schoot er ook vanalles door mijn hoofd, dat bleek een cyste te zijn.

Probeer niet meteen van het ergste uit te gaan! het kan nog zoveel kanten op.. al begrijp ik je maar al te goed dat je je er beroerd om voelt.

Een vriendin van mij (21) heeft een poosje geleden ook gehoord dat ze pap3 cellen had. Die arts op de kazerne had er niet terug gebeld, omdat t niet zo erg was (?????) en later belde ze zelf en door te zoeken op internet kwam ze erachter! toen is ze zelf naar de gyn enzo gegaan, maar ik geloof dat er bij haar nog niets aan de hand is. Ik ben er verder ook niet zo in thuis.

Nou meid, hou je taai, en probeer er inderdaad met anderen over te praten zodat je het kwijt bent.

knuffel Evelien

hallo,
allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen, want het is inderdaad niet niks wat je krijgt te horen.
ik reageer hier eigenlijk nooit meer, maar hier wil ik toch even op reageren.
jij schrijf dat je misscien baarmoederhalskanker hebt, maar ik wil toch zeggen dat pap3b een voorstadium betekend. bij pap 5 is het wel baarmoederhalskanker. alles wat daar onder zit (dus pap1,2,3a,3b en 4) is een voorstadium. ik wil je geen valse hoop geven, want soms komen de cellen voor een pap 5 niet los en lijkt het op een uitstrijkje minder erg. daarom krijg je dus een histologisch onderzoek. Hier wordt een klein stukje weefsel weggehaald en opgestuurt voor onderzoek.
ik weet het, het is apsoluut geen garantie dat het nu beter is dan het lijkt, maar toch wilde ik je dit even vertellen. (het is namelijk mijn werk) mocht je dus meer vragen hierover hebben stel ze gerust. ik lees vaak mee hier.
nogmaals heel veel sterkte.
groetjes

Hoi Jiska,
Wat een vreselijk nieuws heb je gehad..Ik zou me ook zorgen maken..zeker weten..
Het is niet niks, en zeker niet met je verleden.
Vreselijk ook van je broer..
Idd wil je je ouders geen stuipen op het lijf jagen, maar je deelt het thuis toch wel?
Je moet nog wachten tot het nadere onderzoek..dat zal lang duren..
Maarja, je zult wel moeten..
Wij denken hier allemaal aan je, en kom zeg, dit soort dingen bedenk je niet he..Dus wat anderen denken..jammer dan!
Veel sterkte de komende periode!
Liefs Rina

Ik zit ook al even te wachten op de oproep voor het uitstrijkje..Is de laatste keer geweest in aug 2003 nl..

Verschikkelijk om zoiets te horen te krijgen.
Heel veel sterkte de komdende tijd.

liefs Saskia

Jeetje, heftig zeg pfff...
Kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen, en weet dat we met je meeleven!!!

Terug
Bovenaan