heb kutnieuws gehad en voel me rot

Hoi meis

Wat zul je in onzekerheid zitten he.. vreselijk.
Ik leef met je mee!

Famke had ook al het een en ander uitgelegd,
maar ik wil even zeggen dat dezelfde uitslag heb gehad:
ook pap 3b dus. Op mijn dertigste, het 1e uitstrijkje dus voor
het bevolkingsonderzoek.
Ik schrok me ook te pletter, net als mijn familie!
Maar ik hoop je een beetje hoop te kunnen geven (rare zin..)
door te zeggen dat het bij mij allemaal gewoon goed is gekomen!!
De onrustige cellen zijn weggenomen dus een hapje uit mijn baarmoedermond genomen. Daarna moet ik jaarlijks op controle terug komen en het jaar erna was ook wel spannend moet ik zeggen, maar: alles schoon!!!

Ik weet dat het je onrust voor nu niet zal wegnemen, maar ik wil alleen maar even kwijt dat het dus ook gewoon een GOEDE afloop kan hebben.
Veel sterkte

Ik vind het echt super klote voor je en wil je veel sterkte wensen...
Ik denk wel dat het belangrijk is dat je er met iemand over praat, zo heb je ook wat steun...

Groetjes, Patricia

Lieve meiden, bedankt voor al jullie lieve en steunende berichten. Echt top.
Famke heel erg bedankt voor je berichtje, het maakte voor mij toch weer wat meer duidelijk. Ik ben toch een leek in dit soort dingen.

Een nachtje goed slapen doet wonderen. Heb toch maar besloten om het inderdaad aan mijn beste vrienden en ouders te vertellen. Gewoon niet te dramatisch maar dat het gewoon nog even onderzocht moet worden, want zo is het. Heb ook rond gebeld naar meerdere ziekenhuizen en kan nu donderdag 30 oktober naar het Erasmus. Daar is mijn kleine man ook geboren. Dus nog even een weekje wachten en positief denken.

Ik hou jullie op de hoogte en wil jullie nogmaals bedanken voor de lieve berichtjes, echt top  liefs Jiska

Hoi Jiska

Jeetje zeg.........wat een klotenieuws zeg.
Gelukkig heb je vannacht goed geslapen en heb je het even kunnen laten bezinken.
Goed dat je verder hebt gezocht naar een ander ziekenhuis, waar je eerder terecht kan.
Is erg vervelend om zolang in onzekerheid te leven.
Goed dat je erover gaat praten, je vrienden kunnen je dan steunen.
Tuurlijk kan je hier altijd je verhaal kwijt, maar soms op een schouder even goed uithuilen is ook erg prettig.

Meid heel veel sterkte de komende dagen!!!

Dikke knuffel van mij.
Lfs Naomi

Hoi Hoi,

Jouw verhaal is voor mij zo herkenbaar. Ik heb eind augustus hetzelfde te horen gekregen!! Nu mag ik gelukkig in december terug voor een nieuw uitstrijkje en hoef ik pas daarna (als het weer niet goed is) naar de gynaecoloog. Hopelijk is het dan goed, want dan kunnen wij voor een tweede gaan, en het kriebelt nu al zo.

Ik herken wel wat je zegt over die onzekerheid, maar mij hebben ze verzekerd dat er heel veel oorzaken kunnen zijn voor een pap3 uitslag, waaronder een virus en ook een spiraaltje kan voor onrustige cellen zorgen!!

Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd en houd ons maar op de hoogte!!

Groetjes Martine

Hoi Jiska,

wat een ontzettende k&&& situatie. Ik hoop dat het allemaal heel erg mee gaat vallen en zal voor je duimen.

Heel veel sterkte de komende tijd.
Groetjes
Inge

Meid, wat een rot nieuws!!! Er gaat natuurlijk gelijk van alles door je hoofd. Gelukkig kan je snel terecht in het ziekenhuis!!

Heel veel sterkte!!

Ook ik wens je alle sterkte toe! Het is natuurlijk verschrikkelijk om zulk nieuws te krijgen. Ik word in Juni 30 jaar en ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nooit bij stil heb gestaan. Dan ga je toch ineens weer even nadenken.

Hou je ons op de hoogte? We leven met je mee hoor!

Liefs,
Marisa

Terug
Bovenaan