Onze oudste kreeg 3 weken lang borstvoeding. Ik wilde het heel graag zelf voeden, maar na die 3 weken alleen maar een huilende baby en een oververmoeide moeder, hebben we toen besloten om over te gaan op de fles......Wel even slikken, maar het werd in 1 keer gewldig in huis! Ik heb toen de Optiefles van Difrax gekocht op aanraden van een kennis. Deze was geweldig voor mij en Joël.
Omdat ik bij de tweede had besloten direct flesvoeding te geven heb ik dus een fles direct aangeschaft, deze keer 1 van Avent, omdat die ook erg goed is.
Maar bij de derde en 4e heb ik toch weer een van Difrax gekocht, alhoewel het bij de laatste een werd met een brede hals en speen.
Ze bevallen me uitstekend. Geen van de kinderen heeft last gehad van krampjes, dus dat was erg prettig.
De voedingen verschilden nog al. Van duur naar wat goedkoper, van Frisolac naar Similac. Alles beviel eigenlijk goed. Alleen bij de eerste hebben we voeding gekocht voor de hongerige baby, en voor zijn ontlasting.......De rest was gewoon.
Je moet gewoon goed kijken wat voor jou prettig is en wat je altijd zo dicht bij huis kunt kopen, dat is ook erg prettig!
Succes met het zoeken naar de juiste keuze, als het zelf voeden niet mocht lukken.
Liefs Hilma