hebben jullie al een naam?

Wij zijn er helemaal uit nu! Kunnen er ook niet meer onderuit: we hebben een eerste babypakje besteld met zijn naam er op. Die is inmiddels in huis en ik moet zeggen: toch raar om te zien. Maar wel super leuk!

Gr Ingrid

We hebben wel een meisjesroepnaam met doopnaam, en weten we wie we gaan vernoemen.

De jongensroepnaam en wie we gaan vernoemen en doopnaam ben ik al wel over uit, maar manlief twijfelt er nog aan, (niet aan de persoon maar aan de naam) dus moeten nog even nadenken en overleggen.

liefs Marina

Hier zijn er al een tijdje uit.
Hebben eigenlijk de knoop doorgehakt op de Jonge gezinnenbeurs omdat we daar zulke leuke houten letters voor op de babykamer hadden gezien haha

Ook heb ik ondertussen 2 mutsjes, een lakentje en geboortekaartjes besteld met de naam erop en we noemen de kleine ook al bij naam onder ons tweetjes. Dat vind ik wel soms vreemd!

Hier zijn we er ook al uit, drie namen.

Wij noemen hem samen ook al bij de naam en moeten er erg op letten ons niet te verspreken bij anderen hihi
Al heeft mn vriend het al een aantal x gedaan bij z'n broer en vader, maar die hadden niks door. Terrill ze zo zitten te vissen.

Ben wel benieuwd wat mm omgeving straks van de naam vind. Wij zijn er blij mee.

Heel speciaal om het al op het kaartje te zien!!

Ben straks ook erg benieuwd naar de namen die hier straks gaan komen!!

Terug
Bovenaan