hebben jullie al een naam?

Hoop niet dat hier bekenden mee lezen,hahaha!!Daar gaan we niet vanuit! En anders pech!

Ok de naam voor ons zoontje is Daley en als het toch een meisje is dan wordt het Demi.
(ok niks hierover via de hyves vermelden daar wordt ook nog wel eens door fam meegelezen!!

Groetjes

wij zijn er helaas nog niet uit, vind zelf wel een naam erg leuk maar helaas vind mijn vriend het nog niet het einde.
hopelijk komt het nog als hij aan de naam went.
en wie weet kom ik nog een naam tegen die ons bijde erg aanspreekt.
ik weet wel dat ik het ontzettend moeilijk vind.

groetjes angelique

hier zijn we er al maanden uit!
voor de 20 weken echo hadden we voor een jongen al de naam "Mick" maar toen wist de verloskundige ons met zekerheid te vertellen dat het een meisje werd! diezelfde avond in bed (ja daar heb je de meeste inspiratie :p) kwam mijn vriend zomaar uit het niets met een naam. en die vonden we allebei geweldig!

zolang onze kleine nog niet geboren is noemen we de beeb aero. omdat het de achternaam van mijn vriend krijgt. smit. dat is nu dus earo smit, hihihi vonden we erg grappig en we hoeven niet bang te zijn dat we ons verspreken, want de hele famillie en vriendengroep zegt het al. we zullen straks wel af moeten kicken als de beeb er is en zijn of haar echte naam krijgt.

ben blij dat we weten wat t wordt en welke naam t krijgt.

smooty

Hoi,
Wij hebben een meisjesnaam dit keer en geen jongensnaam, weet zeker dat het een meid is(moet wel, roze kamer ed,hihi) maar voorheen hadden we voor elk geslacht een naam, nu dus niet.
Denk wel elke keer, ik moet nog een jongensnaam, maar we zijn er allebei totaal niet mee bezig, erg hé
Groetjes MJ

hoi hier zijn we er ook over uit. mogen jullie wel weten hoor, en als een bekende het leest tja pech.
voor meisje graciëlla stefany en voor jongen antonio jonathan.

hahah zie nu dat ik nog steeds met de naam van nr3 in mijn hoofd zit nr 4 wordt geen graciëlla maar gabriëlla. tja lijkt wel erg op elkaar he maar bij nr 3 is dat haar 2e naam dus dan kan er geen verwarring ontstaan.

Terug
Bovenaan