hebben jullie al een naam?

Wij zijn ook uit de naam!!
Gelukkig, vond het deze keer best lastig.
We moeten wel oppassen met het uitspreken van de naam, we hebben hier een zoontje van 3 rondlopen die hem nog wel eens zou kunnen verklappen. We leren hem ook nog maar even niet aan ons dochtertje van 1 want ja dadelijk zegt ze niks anders meer.hahahahaa.

Heb de naam nu ook op de proefdruk van het geboortekaartje gezien!!! En moet zeggen dat ik er helemaal weg van ben en hij past ook erg goed bij de namen van mijn zoontje en dochtertje.

Groetjes Anne

Hahaha van mij mogen jullie het weten hoor...

We zijn al een tijdje uit de naam.... maar ben stiekem bang dat mijn manlief het straks toch anders wil.....
Maar goed hij vind alles prima zegt ie....

Voor een jongen hebben we Jorn
Maar mocht et eventueel toch een meid worden dan heet ze Arwhen-Mara

hihi ben zow blij met mijn namen :D

Wij zijn ook al uit de naam......al vanaf het begin in de zwangerschap(toen we nog niet wisten dat het een jongen zou worden).
Hadden ook voor de zekerheid 2 meisjes namen om uit te kiezen.
Maar die hebben we niet nodig aangezien we een jongen krijgen!
Ik hou de naam nog lekker ff voor mezelf, wij vernoemen de kleine ook en jullie?

liefs louise

Hi Meiden,

Ook wij zijn er al lang uit, haha, ik heb zelf beide namen al ruim 10 jaar geleden bedacht, komen beiden niet/amper voor in NL of anders geschreven, en gelukkig is manlief het ermee eens;-). We weten niet of het een jongen of meisje is, dus de "werknaam" van de baby is tussen ons tweetjes "Apie of Baby"! Ik heb inmiddels een blauw en roze mutsje besteld met de namen, gaan beiden mee naar het ziekenhuis en we zien wel welke er ongebruikt mee terug naar huis gaat!
@Anna-lovely; wát een mooie meisjesnaam.. Arwhen uit Lord of the Rings? Hoe dan ook, prachtig!
Liefs, Joyce

mooie naam Arwhen doet me direct aan Lord of the rings denken...maar dat is ook een hele mooie meid dus dat komt helemaal goed!! Ik twijfel nog even verder...zucht

Ja, wij weten het al een tijdje! Zijn best wel systematisch te werk gegaan, haha. Mijn man is Italiaan dus het moest een naam zijn die voor beide families uitspreekbaar en leuk is. Verder hebben we gelet op associaties: aan wat of wie denk je bij deze naam? Hou het wel nog geheim hoor!!

Terug
Bovenaan