hebben jullie al geboekt voor de zomervakantie?

hoi hoi

Door al die leuke zomerfoto's kom ik helemaal in de stemming......
vakantie jummie!!!

wij weten nog niet waar we heen willen.
voorheen gingen we altijd op goed geluk naar en land en belden we bij de eerste de beste camping aan (hun bellen?)
We campeerden dan tot we het niet meer naar onze zin hadden en gingen dan weer verder. (in de tent)

Dit jaar dan we het maar niet op deze manier , lijkt me niet verstandig met onze kleine meid.......

Dus zijn we aan het denken en denken,maar komen er nog niet echt uit...

Dus mijn vraag aan jullie is:
hebben jullie al wat geboekt
waar gaan jullie heen,
met welk vervoer,
welke accomodatie en
hebben jullie er ervaring mee,,,

Het liefst ga ik weer richting het zuiden, maar is dat niet te ver en te warm voor een meisje van 1 jaar....?

liefs tobi

Hai hai,

Wij gaan, mét opa en oma  (jaha, gedurfd hè!) naar Zuid-Frankrijk (medio juni, 2 weken) en verblijven in een luxe 4 kamervilla (echt superdeluxe; airco, 2 badkamers, garage, kinderbedje, kinderstoel etc) op een vakantiepark waar veel te doen is en wat erg kind-vriendelijk is. In Canet-Plage (niet zover van de grens met Spanje). Het is 1300 km en we rijden dit in 2 dagen (2 auto's). We hebben zowel op de heen als op de terugweg halverwege een hotelletje geboekt.
Mijn vriend en ik kunnen allebei goed tegen de warmte (mocht het in juni al erg warm zijn) en ik neem voor Isa natuuuuurlijk haar schattige (één van de vele) zonnehoedje mee en een zonnebrilletje en een parasolletje voor op de buggie en zonnebrandcrème factor tig.
Hoe de reis op zich zal verlopen, daar ben ik erg benieuwd naar, maar we doen lekker rustig aan. Regelmatig stoppen voor een verschoning, fles, hapje of gewoon effe lekker spelen.

Tis voor Isa, die dan 11 maanden is, de eerste vakantie en dat is natuurlijk voor ons en voor haar errug spannend!! Maar ik heb er heeeel erg veel zin in. Ik zie haar al stappen, zonnehoedje en zonnebrilletje op, leuk bloot jurkje aan, zomerschoentjes!!

Ben ook benieuwd naar de vakantiebestemmingen van de andere mama's!

Grtz. Poppetje71

Hi dames,
Ik ben blij als we dit jaar misschien een beetje uit de schulden komen, en heel misschien een weekendje weg kunnen met de tent.
En zo niet, misschien volgend jaar.
Ik heb nog ook heel wat te doen in m'n tuin dus echt vervelen zal ik me niet.
X

Hoihoi,

Ik wil eigenlijk in het najaar naar centre parc lekker vip huisje met alles erin of landel sommige huisjes hebben daar ook een bubbelbad  Om nu echt ver op vakantie te gaan met Lars zie ik nog niet zo zitten.

En ik woon in Delft dus ik kan altijd nog naar scheveningen gaan of kijkduin naar het strand etc. ik vermaak me wel misschie eendjes voeren als hij het leuk vindt tegen die tijd.

Groetjes,

Bianca

Hoi!!!
Wij gaan begin juli lekker naar Zeeland, een huisje op een park met alles erop en eraan.
Ik heb er al helemaal zin in.
Normaal gaan we in september, altijd supermooi weer, dus ben benieuwd hoe het in juli is.( onze oudste dochter gaat in april naar school!!!)
Succes met je vakantieplannen!!!

groetjes Danielle.

We gaan nu met pasen een lang weekend naar Landall.
Maar zomervakantie zal er niet in zitten.

Mijn 3 beste vriendinnen trouwen namenlijk... (hoe kienen ze het uit he) Wel verspreid, juni/augustus en april volgend jaar.
Maargoed, vrijgezellenfeestje... huwelijkskado.. nieuwe kleren (als getuige wil je er wel leuk uit zien).
Dus die van juni en augustus, gaat toch wel wat geld inzitten.
En ik word 30 in juli, merel word 11 augustus 1.(dat moet gevierd worden)

Nee, als we gaan dan word het kleine vakantie in het najaar.

We gaan dit jaar 3 keer op vakantie (zo dat klinkt duur hihi)
In mei zitten we een week op de camping in de mega caravan van mn schoonouders. Dit is een proefkampeer week achtig iets en je betaald 50 euro voor een week, nou das te doen toch... In chaam, is een uurtje van hier.
In augustus een week disney met mn schoonouders en schoonzussen met aanhang en kids (13 stuks totaal), ze zijn dan 40 jaar getrouwd. We gaan met eigen auto's in een hotel bij het park.
In oktober gaan we een week naar center parks de loohorst met de kortingen van felicitas.

Heb er zin in.

Oh ja op de camping in mei is er nog plek zat, dus gezellie kom er bij!!!!!!!!

Gr Pauline

Terug
Bovenaan