hebben jullie al geboekt voor de zomervakantie?

Wij hebben 2 weekjes in een superdeluxe vakantiehuisje geboekt in Duitsland. Zelf zagen wij het nog niet echt zitten om te gaan vliegen met hem en met het eten in zuidelijke landen. Voor een zonvakantie wachten we nog een jaartje. We gaan nu lekker toeven in Duitsland, daar komen we heel vaak en daar hebben we hel altijd super.

liefs
di silva

Ohh bijna al....

Wij gaan in mei 2 weekjes naar tunesie lekker all incl. met aan de ene kant het zwembad en aan de andere kant van het hotel het strand en dan niets doen!

In september gaan we ook maar geen idee nog waarheen.

En dan met de kerst naar euro disney met  mijn  schoonouders en zwager omdat mijn schoonouders dan 30 jaar getrouwd zijn,

dus mag niet klagen

groetjes Wendy

hoi hoi

Wij hebben een reis geboekt naar Mexico! Wij gaan eind oktober, Thomas is dan bijna 15 maanden. In Oktober zijn wij naar Turkije geweest en toen was hij bijna 3 maanden.

liefs Esther

Ik weet nog niet of wij in de zomer nog wat gaan doen maar wij gaan morgen heerlijk een weekendje weg. Ik heb er echt zin in maar wel een gesleep al die spullen voor twee kinderen.

Moet ik toch zo maar een weekendje het forum missen

Sandra mv nick en tess

Wij gaan twee weken naar kreta. NIet naar het toeristische gedeelte maar naar nog voorbij Agios Nicoli. Het is wel ruim twee uur rijden vanaf het vliegveld maar dat moet dan maar.

Ik heb zelfs speciaal een buggy via marktplaats gekocht omdat dat makkelijer meenemen is dan de bugaboo. En ik heb een opblaasbaar babybadje gekocht (van nijntje) kan ik lekker als minizwembadje gebruiken maar ook handig om Lukas in te zetten onder de douche. Helaas gaan we pas begin juni!

Annemieke

Wij gaan dit jaar niet op vakantie omdat wij gaan TROUWEN!!
Ik verheug me hier heel erg op maar evengoed vind ik het jammer dat we nergens op vakantie gaan dit jaar.Misschien dat we nog een midweekje naar centerparcs gaan???

groetjes pally

Helaas, wij gaan (net als vorig jaar) waarschijnlijk niet op vakantie. Een baby, minder werken én een nieuwe auto (omdat de andere zwaar afgekeurd was) hebben ervoor gezorgd dat daar dit jaar ff geen budget voor is, jammer.

Terug
Bovenaan