hebben jullie al geboekt voor de zomervakantie?

Hoi hoi,

Wij vertrekken 4 september(duurt nog heel lang) met het vliegtuig naar Turkije om daar 15 daagjes lekker te nixen en te luieren.Als we terugkomen(de 18de) wordt Tess de 22ste 1 jaar.Ik heb er nu al super veel zin in en kan er ook al echt over dagdromen(als ons Tess lig te slapen dan eeyz)

Groetjes Kitty en Tess.

Wij gaan 12 dagen naar Menorca (Spanje).
We hebben daar een speciaal  op kinderen gericht  appartementencomplex geboekt, érg leuk allemaal!!

Wij gaan de eerste week van augustus..

Heb d'r zin in!!!!

Esmé mv Kay

wij gaan niet op vakantie toen ik 34 weken zwanger was hebben we de sleutel van ons koophuisje gekregen dus zijn als een gek aan het verbouwen maar ja je krijgt nooit alles af natuurlijk dus zijn er nog een paar kleine dingetjes die we moeten doen in het voor jaar   er moeten nieuwe tegels in de badkamer en de tuin moet opgeknapt worden (die was al een puinhoop maar met mijn 2 hondjes nog erger die hebben het graven uitgevonden haha) maar eerst gaan we trouwen in mei dus ja daar gaat ook geld in zitten nee een vakantie zit er niet in wel ga ik met arnotje een weekje na de camping bij me ouders kan hij daar lekker rond spollen als hij dan loopt en ik woon in een leuke en gezellige buurt waar in de zomer iedereen elkaar opzoekt en leuke dingen met elkaar doet dus wij vermaken ons eigen wel en ik dan als een getrouwde vrouw hahahaha groetjes jami mv arnotje

Wij gaan in juni twee weken naar Portugal met het vliegtuig.
Hebben daar een appartement.

Heb er echt super super zin in.

Vind alleen dat vliegen met zo'n kleintje wel spannend. Maar ja, als je het niet probeer dan weet je ook niet of het goed gaat.
Bovendien willen papa en mama heel graag twee weken in de zon liggen.

Dus we zien wel....kan nu al niet wachten.

De kleine zeurpiet (zie topic 'hij blijft janken, mekkeren als hij geen aandacht krijgt') is tegen die tijd 10 maanden oud.

Ben benieuwd.

Sja, wij weten het ook nog niet zo goed.
Als alles met mijn moeder goed gaat (en ik niet alweer zwanger ben..) gaan we in juli een weekje naar Frankrijk, Bretagne. Met een tent en de caravan van mijn ouders natuurlijk. Als dat niet kan, gaan we naar Schaijk in Brabant. En dan gaan we nog in april een weekend met vrienden naar Centerparks (ofzo) en in het najaar willen we met z'd drietjes nog een klein weekje weg, maar waar naartoe hebben we nog geen idee van...

Liefs Annet

Ha mamma's!

Sja, we gaan wat gewaagds doen. We gaan naar de VS met de camper! Luca zal ook 1 worden als we daar zijn.

Toen hij 4 weken was zijn we ook al met hem op vakantie geweest naar Spanje. Ging super. Lag ''ie lekker te chillen op het gras onder de parasol. En ook het vliegen ging prima. Zodra we het vliegtuig ingingen sliep 'ie als een roos. Met het opstijgen en landen had hij ook geen enkel probleem. En wij maar uit voorzorg 20 (bij wijze van) flesjes meenemen... Haha.

En nu dus naar de states. We gaan niet enorm veel rijden. We zien het wel. Als die kleine het niet trekt qua rijden, dan blijven we gewoon fors langer op 1 plek. En we gaan ook niet veel naar grote steden als Vegas bijvoorbeeld. Daar heeft die kleine - en dus wij ook- helemaal niets aan. We gaan lekker naar de national parks.

Heb er enoooooooooooorm veel zin in. Maar toch is het ook spannend: 11 uur in een vliegtuig met een kleintje + veel tijdsverschil...

Groetjes!

Eind juni gaan we met een stel vrienden naar Zeeland. Zijn nu bezig met boeken, altijd wel even zoeken met een groep van 18 mensen (incl. alle kids). Het weekend daarvoor ga ik trouwens zelf nog een weekendje weg zonder man en kids, maar dat is een volleybaltoernooi in Eindhoven, erg gezellig altijd!!

Eind augustus willen we twee weken naar Italië, liefst naar het Gardameer. Zijn nog aan het kijken naar welke camping dus tips zijn welkom! (gewoon in een bungalowtent)!

Groet,
Jacqueline

Terug
Bovenaan