hebben jullie al zwangerschapskleding aan??

ja volop de zwangerschapsbroeken aan. de voedingsbeha's en ook af en toe al een zwtrui maar die vallen nog wat groot. Vandaag dus maar een wollen "jurkje"gekocht voor op de spijkerbroek. Lekker lang en wat warmer :)
groetjes

hoi

jep de broeken zo en zo. Toen wij positief teste ben ik gestopt met roken, dus ook daar is wel een kilo'tje van bij gekomen haha dus vandaar dat ik maar overgegaan ben op de zw broeken ;) bovenkleding nog niet, maar net als winx heb ik wel wat langere shirts en truien aan...

Liefs,

nog niet, maar ebn er wel aan toe. de knoop moet nu toch ecth los van me broek anders zit het niet lekker.
maar heb ook rokjes en jurkjes die aan kunnen nu. dus aan de ene kant hoeft niet perse zwangerschaps kleding.
groetjes

ja hoor.. volop haha.
ben zwanger van de 2e en ik groei ontzettend hard! mensen denken ook al dat ik verder ben. Dus al een tijd aan de broeken. en shirtjes af en toe. droeg al veel tuniekjes ed. dus die pas ik nog wel.

Hai, hai,

Nee nog niet ben bijna 14 weken en kan eigelijk nog makkelijk mijn kleding aan. Maar dit was ook bij mijn zoontje (morgen 2jaar) die is met 33 wkn geboren en ik heb geen enkele zwangerschapskleding nodig gehad, nou alleen meegroeibh net als nu hihi. Wie weet moet ik deze keer wel zw.sch.kleding halen we zullen zien.....

Groetjes Danielle

Ladies,

Nee nog niet, maar ben dan ook net 14,3 weken. Kan niet meer al mijn spijkerbroeken meer aan maar meeste nog wel. Zijn redelijk laag en strech. Maar de groei begint nu wel iets te komen dus ben benieuwd hoe lang ik nog zonder kan.
Heb alleen nog niks, dus moet ook eens koken hoe of wat. Dacht aan zw.sch.panties zodat ik mijn jurkjes aan kan.
Hebben jullie nog tips waar je leuk kan slagen voor zw.sch.kleding?

Liefs Kim

Terug
Bovenaan