hebben jullie al zwangerschapskleding aan??

Hier ook zwangerschapsbroeken hoor, heerlijk! Verder draag ik veel jurkjes, die draag ik gewoon nog maar wel met zwangerschaps leggings!! Ik heb echt al een bolle buik hoor! En ik vind t prachtig!!

Hoi Kim!

Ik vind queen mum, noppies en mamaliciuos helemaal leuk! Wij hebben een leuk winkeltje in de stad, maar je kan t ook op internet vinden. En bij HM koop ik de shirtjes en hempjes voor onder een blazer ofzo... Ze hebben bij HM ook zw.maillots.
Verde heb ik de lingerie van Hotmilk besteld. Ook op internet. Succes en veel plezier met shoppen iedereen!!

Hoi,

ik wil vandaag even gaan shoppen, hoop wat te vinden! Wil graag een spijkerborek erbij, die heb ik maar eentje en misschien een leuk shirt of zo. Heb eigenlijk genoeg maar ik ben eigenlijk al 2 jaar zwanger voor mijn gevoel en heb maar kort andere kleding gedragen. Dat kan nog wel aangezien ik bij mijn oudste zoveel overgegeven heb dat ik pas met 41 weken op mn gewicht zat waarmee ik begon en toen ook nog al mijn broeken aankon (al zaten ze niet meer geweldig) Ik wil dus nog even wachten met alles weer uit de kast halen... Maar... ook al kan ik mijn broeken nog makkelijk aan, op een gegeven moment zit zwangerschapskleding toch stukken lekkerder!

groetjes Natasja

Hier ook al weken, net als met de eerste overgeuns. Heb gewoon erg snele en bolle buik :)
En dat terwijl ik nu helemaal niet veel aankomen, zelfs afval... :S

Meerendeels draag ik de broeken (voornamelijk spijker... kan niet zonder!) met een tuniek of jasje en dan gewoon een lang hemdje of shirtje. En idd de jurkjes blijven makkelijk, oopk met het oog richting zomer... legging eronder en gaan

xxxx Youandi

hier heb ik inmiddels wel de bovenkleding aan, de broeken die ik normaal aan heb kan ik nog redelijk goed aan doen.. (zijn stretch) dat scheelt ook weer... maar ga wel binnenkort op broekenjacht... kan ze niet meer vinden van vorige zwangerschap! wel de bovenkleding heb ik gevonden!

Terug
Bovenaan